Quick!

Ellow there~
Esok exam Numerical Methods; 9-12; Chancellor Hall..

Hari ni demam.. kepala rase cam nk malatop. Makan panadol 2 bijik pon x ilang.. try tido tp cam besela, xleh tido.. rase cam nk nangis bile nk sgt tido tp xleh tido.. baru skang aku faham cane perasaan kluang man yg xleh tido mlm.. [erk.. kluang man mmg x suke tido mlm pon~] 2-3 ari ni aku jd awek kluang man tp yg membezakan aku ngan kluang man ialah.. aku ade exam yg berderet-deret sepanjang 4 hari manakala encik kluang man xperlu pegi exam.. adess..

Dah jumpe doktor td.. time kasih pd cik waNie sudi bwk i pegi jumpe doktor.. [tp bile pegi pasar malam aku plak yg bwk die.. haha] n summary doktor tuh: byk sgt study smpai demam.. Tensen sgt kot study byk2.. biasela tuh~ haha. Aku dh byk stdy?? ye ke.. nape rase cam empty jek.. adess.. Harap2 mase dlm exam hall esok, full jek otak aku dgn timbunan ilmu hasil dari pertapaanku sepanjang 2 minggu lebeh ni.. Come on girl~ u can do it!!

You Might Also Like

0 komen