Fantastic First Week

Jam menunjukkan pukul 11.57 pm, lg 3 minit nk masuk hari baru (Isnin - 28.07.08). Baru je abes makan 2 keping roti gardenia yg dijemkan dgn susu krimer manis cap marigold. Sedap~

Jadual klas aku agak pack utk sem July 2008 ni. Ade 2 labs dlm seminggu - selasa n khamis. Hari plg penat tentunya ari Isnin sbb berderet lecture 5 jam dr 9-2; smbung ngan tutorial plak 2-3 then lecture blk kul 4-5.. dah la klas jauh2.. maw giler kaki aku ni nnt berjalan ke sana ke sini.. Tabah ye cik mizah~ chaiyok3!! Memandangkan ni first week, maka tutorial n labs x stat lg.. so ari2 berikutnya xdelah pack sgt utk minggu ni. ari khamis n jumaat ade 1 lecture jek, so far so good i can say. khamis ngan jumaat tuh kire pre-weekend la. ngeh3.

Hmm.. weekend lame2 pon x best gak kan. bosan! bosan la bg manusia yg x berkenderaan cam aku neh.. nk meronda-ronda lihat alam pon susah.. asek2 tgk muvi yg didonlod dr DC++. asek2 cite antu. dah la tgk ber5 ngadap 1 laptop.. aku yg duk kat tepi ni nmpk cam bayang2 jek dlm laptop tuh. las2 aku blah, biar diorang jek yg layan.. aku ape lg, layan blog la.. lawat blog org tuh, lawat blog org ni.. komen sket2.. hihi

Selaen layan blog, aku maen squash. syioook giler maen bile dh lame x maen.. dh la maen kul 12 tgh mlm, court tu dh kosong dh.. aku ngan cik syazana jek asek duk pukul bola yg suke melantun tuh.. pastuh, sembang2 kt padang UTP tercinta. best giler wa cakap lu.. angin mlm yg sejuk menemani kami.. malangnye xde bintang mlm tuh. kalo x, sure dh lenguh mulut aku asek duk kire bintang jek. ngeh3. pg itu, besday aan si comel.. welcome to my club darling~ club utk budak2 comel jek ;)

Ptg esoknya (sabtu) aku n the gang plan nk joging kt tasek UTP.. malangnye, langit mendung semacam jek, mcm nk ujan.. so x sempat joging kami patah blk, terus ke cafe v2 utk dinner. Then mlm tuh squash lagik! tp bkn ngan syazana tp ngan ahli baru: wanie n aimi.. 3 orang maen dlm satu masa.. bayangkan.. haha. tp syok giler arr maen ngan korang, sbb sume same2 x reti, maen pukul jek bola tuh. ngeh3.

Pg esoknya (pg ni) plan nk jogging lg tp cam x larat jek.. so jalan2 pusing tasek UTP di pg yg indah lg nyaman. Blk je bilik aku terus pengsankan diri. penat beb, kaki aku ni asek wat aktiviti jek sepanjang weekend nih. Kalo esok tgk aku jalan terkangkang jgn gelak taw.. ni sume sbb squash n jalan2.. fantastic la katekan.. hak3

Walaupon badan penat sampai pengsan, tp aku enjoy my first week utk sem baru ni.. hrp2 weeks to come pon enjoyable jgk.. so far fav lecturer aku ialah Dr. KuZi.. die sgt bersemangat time lecture. ade jek aksi yg mencuit ati. arap2 lecturers laen bakal jd fav lecturers gak.. semangat baru! chaiyoookk3!

You Might Also Like

1 komen

  1. babe..hmm..u misses out the best of if the night.hehe..kite jumpe ex i ok mlm tu. u lupe ke?
    ape la u ni..tu la..igt kwn dia aje.u bukak blog i cpt.ade special speech for u.hehe

    ReplyDelete