Him

I'm missing him

days and nights


I wanna be with him

at dis very moment



I wanna hug him

and kiss his comel cheek



sooooo comel he is



see..






This pic is taken when my brother Helmie bought a new handphone, N73.. Bajet testing arr ni ;)







Yg ni plak bile aku skodeng die maen buai tuh.. aku kt dalam umah amek gamba die di sebalik langsir sliding door





Gamba ni plak bile balik dr kenduri kawen sedara kt terengganu.. Tgk muke die tuh, siap ade glitter lg




Ni kat dalam kete, otw nk g mane ntah.. Masing2 tunjuk bakat gulung lidah, kecuali aku!!




Yg ni sedang tunggu abah aku kt tempat keje die.. otw nk g somewhere gak ni..




see, pandai die wat muke comel. hihi ;)



Yg ni kat umah.. bajet geniuss arr tuh pakai spek







Yg ni sdg tunggu abah aku.. bajet ade lesen arr tuh duk kt seat driver :P





Yg ni kt tempat perhimpunan family, kt laman umah.. peace bebeh~





Pizza time~





Yg ni kt terengganu, anta Helmie keje kt sane after SPM. Dh bosan wat peace kot, tmbah lg 1 jari ;)








Yg ni kt umah.. mase tuh umur die baru nk masuk 2 tahun. eksen je lebeh pakai spek itam!




Dis is when the first day he masuk tadika.. aku la yg menghantarnye ke tadika.. peace bebeh~



Banyak lg gambars budak kecik ni tp belom transfer masuk laptop lagi sbb kabel nset aku tuh tertinggal kt umah.. Umur die genap 6 tahun dis coming 26th Sept (kot.. lupe besday die. tp aku taw la die lahir somewhere in Sept.. sori Aje~ huhu). Name dlm surat beranak: Muhammad Azizan bin Azid. Aku suke name die sbb cam best jek bile sebut 'Azizan Azid', mcm name aku la, Amizah Azid. Tp kami panggil die mat aje or simply mat je or simplest version, 'je'.. sebut betul2, bukan 'je' yg jer tuh.. sebutan e tuh cam 'etak'.


Die ni adik bongsu kesayangan aku.. perangai die plik sket, laen dari yg laen. Kenakalan tahap maksima, x larat nk layan.. kdg2 naek fedup gak.. bile fedup tuh aku wat x layan jek.. mase kecik2 dulu xdela nakal cenggini, maken besar maken menjadik! Kalo die tgk aku kemas umah, x sampai 5 minit lepas tuh, die akan kuarkan pelbagai mainan die, maen ngan senang hati.. saje jek, xleh tgk umah kemas sket.. aku ni, penat2 mengemas langsung x dihiraukan.. mau jek aku kejar die tp xde gunenye.. bak kate mak aku "ngan budak pon nk berkire..~" T____T


One thing for sure, i love him soooo much. Time bosan kt umah syok gak melayan budak ni.. ajar die membaca. Sungguh comel keletahnya mengeja.. u can never imagine it! Best ade adik kecik ni.. sesape yg xde adik kecik or die tuh anak tunggal or anak bongsu, u should experience it. Cilok la memana budak kecik seminggu, then layan la budak tuh. Mcm2 keletah comel mereka akan korang saksikan and i bet u'll never regret it!


Tak saba nk balik umah, nk cium die~ Die suke belikan something utk abg atas die, Iwe.. kalo pegi mane2 Iwe xde, mesti die akan bwk blk something yg ma or abah aku blikan utk die.. kirenye, beli 2 terus la.. kalo baju pon mesti nk same ngan Iwe.. masalah gak tuh, Iwe tuh kulit gelap sket, Aje kulit cerah.. susah nk carik baju yg match ngan mereka ber2. Arituh Aje belikan rantai utk ma aku. Bukan belikan sbenarnye.. die beli snek ape ntah (rm0.20) pastuh mcm ade adiah la kt dlm snek tuh. adiah rantai 'emas'. then die bagi mak aku, suh mak aku pakai. Tak pasal2 leher mak aku merah2, gara2 rantai 'emas' itu. mak aku plak kene pujuk die, kate rantai tuh x muat.. kalo x nanges plak budak tuh..


dialog mereka ber2:


Ma: Aje, rantai ni pendek sgt la.. ma xleh pakai. Nnt bile Aje besar, belikan rantai yg lg panjang ye..

Aje: Tak muat ke ma? Okeh, nnt bile besar Aje blikan yg lagi besar n cantik..


Intro suspen jek.. HIM, cam utk ehem2 plak.. haha
Aku xde ehem2 la; single is the best status to announce.. ngeh3


Ok then, see u on the next entry
Tata~

You Might Also Like

0 komen