the change

hello frens. here i am again, back from a 'loooong' midsem break. long lah sgt, x puas pon cuti seminggu.. nk cuti lagi~ balik je utp terus byk keje nk kene buat. esemens (ppd and cpdc) due tomorrow, test tomorrow (cpdc), mini project due on this friday (ppd - not even started!)

ah, keje mmg x akan abes.. as long as you're a student, esemens akan berlambak-lambak mengejar.. dah abes satu, satu yg laen plak dtg. eh, bkn satu, bergunung-gunung yg datang. (padan muke, sape suh jd student?) haha!

i miss my boyfren sooooo much.

oh, mungkin ade yg terkejut; since when lah aku ade boyfren kan..

yup, i do have a boyfren. tp tulah.. x ramai yg tahu. biarlah rahsia bak kate datuk siti.. biar kami je yang tahu. kekasih saya ada dalam hati, x nampak dilihat.. hoho (poyo seyh)

kawan-kawan, harap x kesah ye aku x inform awal2 aku dah berboyfren... alah, boyfren je pon.. nnt kawen aku jemput lah korang ye.. ;)


jap, kete diconsider as a boyfren?

You Might Also Like

0 komen