Writing Vs Drawing

Dah lama rasanya tak menulis dari hati. Dapat aku rasakan minatku terhadap blogging kian menghilang. Atau pun mungkin juga sebab kesibukan yang semakin rakus menelan aku. Aku kian lemas. Terkapai-kapai dibawa arus deras. Entah ke mana-mana arus deras itu membawa aku. Aku hanya menurut, hendak melawan tak terdaya.

Oh, intro yang teruk! Come on la mizah~

Banyak benda yg nk cite kat sini tapi asek hilang idea jek. Eh, bukan. Masalah sekarang aku tak tahu macam mana nak put the story into words. Ayat keling yang entah pape jek. HAHA.

Later la ek, bila aku dah jumpa balik writing skills aku yg hilang dimakan drawing skills tu.. oh, ya. Aku dah mula adapt dgn fasa hidup yg baru. Misi utama: jadi seorang intern yang obedient dan aggressive. Serta HOT. Haha.

You Might Also Like

0 komen