So happy together | Pakar Cantik

Tuesday, September 8, 2009

So happy together

Presenting...































These lovely aweksss are my housemates in Paka. They are so comel and adorable i want to hug hug them and kiss kiss them like heaven. We're so happy together like the Ayamas iklan on TV but i bet we're much much happier.. hihihi ;)
P/s: Saje jek letak gambar blurrr, takut ada orang terpikat dgn housemates. Oh, ya ni blog aku! Keskeskes :P

2 comments:

  1. sometime lepak sma2, borak sma2, makan same2 smbil gosip same2, gelak kn org ni gelakkn org tu...saat kite gelak same2 tu r saat y rsa plg eppy sgt...trsa ukhwah tu erat..=)

    tp sometime tu,ade gak y xpuas ati dgn y ni, ni xpuas ati ngn tu, ade terkecik ati, ade y mengecikkn ati tnpa sedar or xsedar...mcm2 la...mmg time tu rsa, benci r!

    tp...kasih syg y berpnjgn tnpa sbrg selish phm,x sweet sbnrnye..tu la y d namekn,manisnye kehidupan y Dia da bg kat kite ni...=)

    btw,thanxs dear...4 everythg...=)

    ReplyDelete
  2. hihihi. komen anda sungguh sweet la seGeng. betol3. sooo true ^________^

    tiba-tiba rasa hina gila diri ini saat emo tempoh hari.. kesiann korang. uhuk uhuk T____T

    aku janji tak buat macam tu lagi.. hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...