Jalan itik | Pakar Cantik

Thursday, April 15, 2010

Jalan itik

Haaa.. Sape penah kena denda jalan itik masa sekolah dulu-dulu?


Dengan bangganya aku angkat tangan 0/
Hohoho form 5 kena denda jalan itik sebab BM tak dapat A
Cikgu BM yang telah mendenda aku adalah


jeng jeng jeng


Cikgu Siti Zainab bt Ahmad


Haaa, amek kau siap ingat nama penuh lagi :p



Blok Akademik Form 5, tempat kejadian denda jalan itik.
Pic from FB MRSM Bitara Pengkalan Chepa 04/05


Perjalanan terkedek-kedek sebagai itik sungguh menyeksakan tahu tak?
End-to-end pastu patah balik.
Kalau tengok dalam gambar ni, bahagian rumput yg paling panjang tuh.
Nasib baeklah masa kena denda tu blok akademik ni kosong, yang ada budak2 klas aku dgn cikgu Zainab je.
Budak-budak kelas laen pergi lab atau library atau Taman Ulat kot masa tu.
Nasib baik sangat-sangat, kalau tak malu sakan. Hahaha :p




P/s: Kan aku dah kata aku tak reti buat karangan T____T

4 comments:

  1. cantiknya blok akademik pc! cess. jeles neh

    ReplyDelete
  2. Sabar jela.aku rasa Ide kene bace ni.

    ReplyDelete
  3. @the kecik: ni je bangunan baru dan cantik kat pc. ni pon mase form5 baru dpt merasa.. haha, sedih sgt :(

    ReplyDelete
  4. @muhibbah: haha. kenangan beb! :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...