Mencari hati (?) | Pakar Cantik

Monday, April 12, 2010

Mencari hati (?)

Hati telah hilang, tolong tolong!
OMG, OMG!!
Mana nak cari?

Siapalah aku tanpa sekeping hati itu
Aku bukan lagi aku T___T

Tajuk dan intro yang over. (Boooo) :p

Boo lah korang, boo. Selagi ada peluang, boo. Aku bagi peluang boo di tempat terbuka ni, sila boo. Karang nanti bila aku tak bagi boo korang nak boo jgk, memang nak kena lah tu! Psycho haha :p

Practically, bukan hati yang hilang tapi semangat. Mana pergi semangat semerah padi? (bukankah mentera semerah padi?)

Dalam seminggu dua ni aku telah hidup sebagai seorang lain yang telah hilang arah. Terumbang ambing. Kusut masai. Selekeh. Serabut rambut macam sabut. Hahaha tiba-tiba :p

Hilang dalam ramai.
Tiada berperasaan terhadap pelajaran.
Tiada berperasaan terhadap perasaan.
Tiada berperasaan terhadap cita-cita dan harapan.
Malas nak ambil peduli pasal apa-apa pun.

Hormon, ni kerja awak ke?
Barangkali aku sudah bosan,
Mungkin saja aku sudah terlalu penat.

Cuba untuk tidak mengeluh.
Cuba untuk menerima dengan hati terbuka.

Kadang-kadang aku sedar satu hakikat itu,
Aku juga bisa tewas,
Dan tewaskah aku?

P/s: Kalau saya pergi jogging tengah-tengah malam macam ni OK tak? Saya hanya mahu lari, sekejap pun jadilah T_T

4 comments:

  1. ish.. td aku ade gk terpkir nk p jog beb.. huhu.. awat xkeluhkan kat i....kot2 i pon same ngn u..

    ReplyDelete
  2. @cik muhibbah: td tu bile? i tido sepetang, smpai overdose. haha :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...