Tag dari eQin | Pakar Cantik

Thursday, April 1, 2010

Tag dari eQin

1. Adakah anda HOT??
~ Tak. Langsung tak :p

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang!



3. cerite pasal gambar
~ bunga tulip yang cantik. mungkin dalam 10 tahun lagi ada aku dalam gambar tersebut :p

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
~ awal tahun 2010, makan bersama famili.

5. lagu terakhir anda dengar?
~ Dear God nyanyian Avenged Sevenfold

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
~ tunggu shower nak mandi

7. selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
~ gewess

8. tag lagi 8 org
1 Fatin Crez
2 Anis
3 Syazana
4 Nurain
5 Aan
6 Lina
7 Malin
8 Farha

9. siapakah org no.1 kepada anda?
~ bekas housemate Jalan Kelisa. dia cool :)

10. katakan sesuatu mengenai org no.5
~ Aan dulu-dulu slalu blur-blur. Aan, skang blur lg ke? :p

11. no.3 ada hubungan ngn sape?
~ dengan saya :p

12. bagaimana pula dengan no.4
~ dengan saya juga :P

13. pesanan kepada orang no.6
~ Lina kalau masak tu hulur2 la ke v5g 4.2.4 sket. haha :p

14. kata2 cinta untuk org no. 2
~ tak ada sbb anis sure geli. haha :p

15. adakah no 7 dan 8 mempunyai persamaan?
~ entah, macam tak je

16. berikan 5 yang anda tau tentang org yang mentag anda
~ nama dia syafiqin
~ bekas housmate i
~ dia ni kalau gelak...
~ ada 4 mata
~ suka shin chan

17. persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
~ berkaki empat

18. perasaan anda wat tag ni?
~ hilang bosan

19. adakah anda tau si razman itu sengal?
~ tak kenal sesiapa yang bernama razman

20. a) GAY or b) LESS
~ Razman? Tak tahu :p

Nah, khas untuk eQin.. beberapa keping gambar adik i utk pengubat rindu. HAHA :p





2 comments:

  1. wah!!
    dah jadik ustaz skrg!nerd plak tu.haha

    ReplyDelete
  2. haha. dia comel dan sekarang saya rindu dia T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...