Ok, sudah habis

Telah selamat menamatkan semester Januari 2010 dengan jayanya.
Yeay yeay exam sudah habis.

Alhamdulillah, saya berjaya melakukannya tanpa mengorbankan mana-mana jiwa. Mungkin hanya jiwa sendiri sedikit terganggu sepanjang bulan Mei yang tough ini. Ya, bulan Mei 2010 sangat tough bagi saya, dan saya yakin untuk semua orang warga Cheme Jan06 juga. Pendek kata, semua AFY lah senang cerita ;P

Sempena kemerdekaan sementara yang baru dirasmikan pada 5.30 petang tadi, saya bercadang untuk meronggeng-ronggeng. Maka, esok saya akan ke Kay Ell untuk mencuci mata sambil bertemu kawan-kawan sekolah semasa di m r s m gerik dahulu kala.

Harus diingatkan kepada diri sendiri: diet duet masih berjalan dan yuran hostel kau belom lunas lagi ye mizah. Tolong buat reminder dalam purse okeh!

Selamat beronggeng kepada semua!
Kepada yang belom lunas yuran hostel macam saya, berpada-padalah.

You Might Also Like

0 komen