Lonely weekend

Saya kebosanan; tahap rasa nak masuk opis.
HAHA kidding je u ols!

I rasa loser gila sekarang.
Time I sebuk kerja housemates ada kat rumah.
Sekarang bila I dah free sket housemates semua takde.
Apakah life ini?
T_________________T

Gambar latest I kat FB. Klik link ni kalau-kalau gambar tu muncul. HAHA :P

TQ to Project Engineer M3-247, sudi melayan perangai budak engineer tak cukup umur ni.
Suka-suka hati suruh PE snap pic aku. Setiap gambar mesti ada peace! HAHA :P
Contohnya:


Aku tanya dia: Aku ni selamba sangat ke?
Dia jawab: OK la mu selamba. Sebab mu selamba la aku boleh kawan ngan mu.
Aku jawab lagi: OK Nice!

Persekitaran kerja dipenuhi lelaki menuntut aku untuk jadi selamba ya ya. Kalau aku malu-malu control ayu macam perempuan melayu terakhir, kerja tak jalan dan aku tak ada kawan. Lagipun, kawan dengan perempuan kan tak best. HAHA tiba-tiba rasa nak kena bakar :P

Dah dekat pukul 1 tengah hari dan aku lapar.
Keluar cari makan jap. Tapi loser plak makan sorang-sorang.
Huwarghhh Jumaat yang bosan.

You Might Also Like

0 komen