What's next? | Pakar Cantik

Wednesday, June 20, 2012

What's next?

Masalah datang lagi. Masalah tak pernah tak ada. Well, masalah tu kan penambah rasa. Takde masalah hidup bosan seperti juga takde perencah masakan rasa plain. I mean tawar.

I bosan. Tu masalah I. Tak besar mana pon. Tapi dari bosan itulah timbul baaaanyak masalah lain. Seperti malas. Kemudian hilang passion. Kemudian prestasi menurun. Kemudian kena bebel. Kemudian down. Kemudian makin malas. Kemudian mengharapkan ada orang masuk meminang lalu kawen sebab boleh bagi alasan untuk berhenti kerja. Kemudian tak tahu what's next.

So what's next?

Kan dah kata tak tahu..?

Kadang-kadang aku tak faham kenapa aku belajar engineering. Bukan nak jadi engineer pon dulu. Tak tahu pon kerja engineer tu macam mana. Well engineer kan tak femes, tak masuk TV. Asek-asek doktor atau polis atau cikgu atau peguam atau arkitek atau penyanyi dan pelakon yang masuk TV. Kenapa tak ada telenovela pasal engineer kat TV? Tolonglah buat satu, amek aku jadi pelakon. Nak jugak engineer merasa masuk TV. Huahuahua :P

I just don't like routine. Routine sucks, you know? Don't tell me you don't know, I've mentioned it in previous entry. Go read it! Haha :p

Today I'm not proud of myself. I won't blame the hormone. I cannot blame hormone forever; it's not fair. Aaarggghhh. Tolong lebihkan sabar boleh tak? Susah betul kalau kurang sabar. Benci betul kalau tak boleh kawal emosi sendiri.

***

So what's next?

Tido!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...