Jangan pikirin | Pakar Cantik

Thursday, September 12, 2013

Jangan pikirin

Hi all.
Hai semua..

Lama tak menjengah kat sini sebab malas nak menulis. Takpe, takde orang kesah pun kan..?

Lately aku banyak berpikir. Pikir benda merepek-repek; atau adakah itu dikatogerikan sebagai berangan?

Buah berangan dalam perahu,
Makanlah, kenapa buat tak tahu?

Ada seorang manusia ni, suka tanya aku soalan pelik-pelik; atau sebenarnya aku yang suka pikir pelik-pelik pada soalan yang dia tanya tu..?

Susahlah kalau tanya soalan sebaris tapi jawapan aku bagi berjela-jela karangan dalam hati. Kalau tanya soalan yang perlu jawab 'ya' atau 'tidak' kan senang.. Either YES or NO, nothing in between. Erghh rajinnya buat karangan dalam hati.

OK fine, I think I was overeacting. Like I always do. Boooo! HAHA :P

Sudahlah. Jangan banyak pikir.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...