Sikit-sikit lama-lama jadi bukit

Assalamu'alaikum w.r.t
Hello readers :)

Alhamdulillah, sejak pagi tadi saya asyik menggodek blogger untuk menambahbaik blog Hey Mixa! ni. Dah lama sangat biarkan blog ni tak pakai make-up, macam muka tak siap je.. patutlah tak ada pelawat yang datang -_-" Harap-harap lepas ni makin ramai pelawat yang sudi singgah ke blog Hey Mixa! ni, insyaallah saya akan lebih banyak berkongsi berkenaan pengalaman saya bersama produk Shaklee.

Sebagai permulaan, saya nak kongsikan berkenaan khasiat ESP (Energizing Soy Protein) Isolate Powder. ESP adalah serbuk protein yang kaya dengan khasiat untuk badan kita.



 

Antara khasiat ESP adalah:
1. Memberi rasa kenyang segera
2. Memberi tenaga yang berpanjangan
3. Mempersiapkan badan wanita mengandung untuk penghasilan susu ibu yang lancar selepas bersalin.

Hari ni saya kongsikan 3 dulu, dalam next entry insyaallah saya kongsikan khasiat ESP secara menyeluruh.

Berikut saya sertakan testimoni saya yang bersarapan dengan ESP pagi tadi:-

Alhamdulillah saya rasa masih bertenaga walaupun bersarapan hanya dengan segelas ESP dan 2 keping roti bakar. Biasanya perut saya tak tahan kalau tak makan nasi pagi-pagi sebab saya ada gastrik. ESP sangat membantu pesakit gastrik macam saya untuk mendapatkan tenaga segera dan rasa cepat kenyang. 

Sangat mudah penyediaan ESP, hanya tambahkan 28g atau 3 sudu makan ESP ke dalam segelas air / susu / jus / minuman kegemaran anda. Saya biasa minum ESP dengan air kosong je sebab senang dan cepat. Minum 'bodo' macam tu pun sedap sebab ESP ni berperisa vanila. Kalau anda rajin dan inginkan lebih rasa, anda boleh buat smoothies dengan ESP ni.

Ini adalah antara resepi smoothies yang boleh anda cuba:






Order ESP online sekarang (Klik Icon di bawah)
Hubungi saya di 019-936 3759 untuk konsultasi produk dan beli dengan harga lebih murah. Tanya saya bagaimana!

You Might Also Like

0 komen