Testimoni Alfalfa Complex Shaklee

Assalamualaikum w.r.t

Alfalfa, sejenis tumbuhan herba terkenal dengan jolokan raja segala tumbuhan kerana kaya dengan pelbagai khasiat. Antara khasiat yang ditawarkan oleh Alfalfa ialah: sebagai perangsang susu ibu (milk booster), agen detox untuk mengeluarkan toksin dan kolestrol dari darah, merawat masalah keputihan dan membantu mengecutkan rahim bagi ibu yang baru bersalin. Untuk khasiat alfalfa yang lain, klik link di bawah:





Saya mula berShaklee pada hujung tahun 2013 dengan Alfalfa Complex kerana selalu jatuh sakit dan mengalami keletihan. Maklumlah, masa tu kerja sebagai Engineer, dari pagi sampai ke malam asyik kerja je. Selain Alfalfa Complex, saya turut mengambil Vita-Lea Iron Formula untuk memberi tenaga tambahan. 

Sebelum mengamalkan supplement, saya dinasihatkan untuk detox badan terlebih dahulu untuk mengoptimumkan penyerapan nutrient ke dalam badan. Kesannya, saya lebih bertenaga dan mampu bertahan sampai ke tengah malam. Sebelum ambil apa-apa supplement, lepas maghrib terus tidur.. Bangun solat Isyak tengah-tengah malam atau sebelum masuk Subuh -_-" 

Bonus - sistem penghadaman saya lebih lawas, setiap pagi lancar je 'membuang'. Ini disebabkan oleh Alfalfa Complex sangat tinggi fiber, jadi lebih mudah untuk membuang sisa-sisa usus yang tak diperlukan.

Nak tahu apa lagi kesan pengambilan Alfalfa Complex Shaklee ke atas badan kita? Baca testimoni di bawah:


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 1:

Alfalfa Complex membantu merawat masalah keputihan wanita, sambil 'mengetatkan' faraj dan mengembalikan keintiman hubungan suami isteri.

Cara mudah dan berkesan rawat keputihan

Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 2:

Pada asalnya puan yang berumur 40++ ni ambil Set Kurus Shaklee, tapi dapat bonus kulit wajah kembali seperti usia 20-an. Untung kan, 2 in 1.. Kurus dapat, cantik pun dapat.

Kurus dan cantik dengan cepat dan selamat


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 3:

Puan ni menghidap PCOS sehingga terpaksa mengambil Clomid dan Metmorfin atas nasihat pakar O&G. Belum pun sempat habiskan GLA Complex, Alfalfa Complex dan Omega Guard, beliau disahkan hamil. Alhamdulillah, dikurniakan rezeki setelah ikhtiar dengan produk Shaklee.

Penghidap PCOS berjaya hamil


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 4:

Alfalfa Complex membantu untuk merangsang penghasilan susu ibu dan membantu melawaskan ibu dalam pantang. Ibu berpantang sering mengalami sembelit kerana kekurangan fiber / sayur / buah dalam diet harian. Alfalfa Complex Shaklee tinggi fiber dan membantu melawaskan sistem penghadaman. 

Milk booster semulajadi selamat dan berkesan


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 5:

Alfalfa Complex Shaklee membantu merawat rengat di kalangan ibu berpantang. Testimoni ni 2 dalam 1, Master Aza terpaksa berhenti ambil Alfalfa Complex kerana mengalami bengkak susu tapi kena rengat yang teruk pula. Setelah mengambil Alfalfa Complex kembali, darah kotor keluar berketul-ketul sekali gus merawat masalah rengat. Susu keluar banyak, jadi kena tandem nursing dengan anak sulung yang masih menyusu.

Cara atasi rengat dalam pantang

Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 6:

Alfalfa Complex Shaklee membantu mengeluarkan darah kotor dari rahim, mengecutkan rahim ibu berpantang, buang angin dalam badan serta banyakkan susu ibu. 

Cara kecutkan rahim ibu berpantang  dengan cepat dan selamat

Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 7:

Alfalfa Complex Shaklee bantu mengetatkan faraj wanita selepas bersalin, membantu menghasilkan susu, merawat keputihan dan detoks darah.

 Tips tambat hati suami

Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 8:

Tawan suami dengan Alfalfa Complex. Alfalfa Complex membantu mengembalikan tisu-tisu dalaman faraj (berfungsi mengetat faraj) dan menghilangkan keputihan. Faraj semakin ketat, suami semakin sayang. Pikat suami untuk kebahagian rumah tangga :)


Faraj ketat tawan hati suami


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 9:

Gabungan Alfalfa Complex Shaklee dan ESP Shaklee menghasilkan susu ibu yang lebih pekat dan meriah. Alfalfa Complex memelihara dan memulihkan rahim setelah bersalin.

Petua ibu berpantang cepat pulih tenaga selepas bersalin


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 10:

Gabungan Alfalfa Complex Shaklee dan ESP Shaklee menghasilkan susu ibu yang lebih pekat dan meriah. Alfalfa Complex mengandungi serat yang tinggi untuk menyerap lemak dan kolestrol, melancarkan pencernaan dan merangsang penghasilan susu ibu yang bernutrisi.

Set Milk Booster Bajet - susu pekat dan meriah


Testimoni Alfalfa Complex Shaklee 11:

Susu ibu penuh peti ais! Alfalfa Complex membantu merangsang penghasilan susu ibu yang meriah. Berikan nutrisi terbaik untuk si manja anda.

Milk booster murah dan berkesan


Sumber:
Wholesome Wellness Family
Club Wanita Ibu Isteri 
Kelab Ibu Sihat
Norfaziela.com

 * Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


Order Alfalfa Complex Shaklee Sekarang!

Hubungi Miza 0199363759 untuk order vitamin Shaklee dan konsultasi yang berkesan.

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee?
Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

1 komen

  1. Dulu saya pn guna alfalfa complex thun 2017 tpi ...berhnti skg ni plan nak guna blik ...hiho .....

    ReplyDelete