Pencuci Muka Jerawat Dijamin Berkesan dan Selamat, Rugi Tak Cuba!

Dah banyak cuba produk pencuci muka untuk kulit berminyak dan berjerawat tapi hasil yang mengecewakan? 

Macam-macam produk yang iklan kat TV atau radio tu dah cuba tapi jerawat tetap tumbuh, whitehead tetap tak hilang. Muka berminyak sampai segan nak keluar rumah.

Disangka pencuci muka itu akan kawal minyak di muka tapi kulit jadi terlalu kering pula. Muka mula menggelupas dan rasa pedih. Anda rasa tak selesa dan kurang yakin dengan penampilan diri sendiri. 

Tonton video pendek di bawah kalau nak dengar pengakuan jujur pengalaman salah guna pencuci muka.


HUBUNGI 0199363759 UNTUK TEMPAHAN

Dah tahu tak bagus untuk kulit tapi sebab tak ada pilihan terpaksa guna juga. Sebab sayang dah beli mahal-mahal takkan nak buang kan? Ish, takkan lagi sayang duit dari sayang muka?

Sebenarnya, Miza sendiri pernah salah pilih pencuci muka yang tinggi bahan kimia bahaya. Muka Miza yang asalnya berminyak jadi kering dan kulit menggelupas. Rasa sedih sangat, dah tak tahu nak buat apa.

Jangan lupa klik 'Play' video di atas untuk dengar sendiri apa yang Miza buat untuk atasi masalah salah guna pencuci muka.

Klik di sini untuk baca tips memilih pencuci muka yang sesuai dengan kulit anda.

Pencuci Muka Jerawat Kawal Minyak Berlebihan Dan Kecutkan Jerawat Cepat

Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser

Apakah Keistimewaan NutriWhite Berbanding Jenama Terkenal Yang Lain?

  • NutriWhite adalah rangkaian penjagaan kulit dari Shaklee Corporation, jenama yang terkenal dalam bidang makanan tambahan (supplement) semulajadi di dunia
  • Ia dirumus khas setelah menjalani penyelidikan yang mendalam selama 3 tahun.
  • Diformulakan oleh gabungan saintis bertaraf dunia dari Jepun dan Amerika yang berjaya mencipta skincare yang paling sesuai untuk kulit Asia.
  • Produk NutriWhite dihasilkan dari 16 bahan semulajadi yang aktif dari 16 buah negara, menjadikannya sangat istimewa dan pastinya selamat digunakan.




Adakah Pencuci Muka Jerawat NutriWhite Ini Selamat?

  • Syarikat Shaklee mempunyai standard keselamatan yang sangat ketat
  • Setiap bahan mentah skincare ini menjalani 350 ujian untuk pastikan bebas dari bahan yang didaftarkan merbahaya
  • Lebih 100 000 ujian kualiti dan 23 000 ujian keselamatan dijalankan setiap tahun untuk setiap produk yang dihasilkan.
  • Skincare NutriWhite dijamin bebas dari paraben, merkuri, hydroquinone, bahan kimia bahaya, toksik, pestisid, racun, peluntur, perasa tiruan, pewarna tiruan, formaldehyde, sodium hydroxide, bisphenol-A dan bahan lain



Bagaimanakah NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser Hilangkan Jerawat?


1. Mencuci Muka Dengan Sangat Halus

Pencuci muka jerawat ini sangat halus dan mampu mencuci sampai ke dalam liang roma. Kotoran dan bakteria akan dibersihkan untuk kulit lebih cantik dan sihat.

Gentle Deep bermaksud cuci sampai ke dalam dengan lembut, tanpa mengeringkan kulit. 


2. Detoks Kulit Dari Toksin Punca Jerawat

Bukan perut sahaja bertoksin, kulit juga mengandungi toksin. Toksin dalam kulit boleh datang dari luar (persekitaran tercemar) atau dari dalam (pemakanan). 

Pencuci muka jerawat ekslusif ini diperkaya dengan Alga Hijau semulajadi akan menghilangkan toksin pada kulit. Toksin dalam liang-liang pori akan menyebabkan jerawat merah dan bengkak. 

Kulit bertoksin adalah kulit yang lemah. Nyahtoksin untuk kulit yang lebih sihat dan cantik.


3. Melembap Dengan Cukup Tanpa Mengeringkan Kulit 

Kelembapan sangat penting untuk segarkan kulit. Tapi jika terlalu lembap akan sebabkan jerawat tumbuh. Kalau terlalu kering pula kulit akan menjadi pedih.

Yang masalahnya, banyak pencuci yang buatkan kulit jadi terlalu kering. Jadi, pencuci muka Gentle Deep ini akan berikan kelembapan yang sangat sesuai untuk kulit. Just nice untuk kulit orang Asia.


4. Cucian Sempurna

Kandungan Rumpai Laut dalam pencuci muka jerawat ini menghilangkan kotoran dan membuang sel-sel mati pada kulit. Sel mati ini sangat bahaya, bila lama melekat ia akan menjadi hitam. Kalau lama dibiarkan, akan jadi jeragat pula.


5. Mengandungi Vitamin C Semulajadi

Vitamin C sangat bagus untuk jerawat dan jeragat. Ia bukan sahaja mencerah tetapi meningkatkan kolagen untuk kulit yang lebih sihat dan tegang.




Vitamin C juga membantu pemulihan kulit yang cedera dari jerawat atau jeragat. Jerawat akan kecut dengan cepat, jeragat pula akan cepat pudar.

Baca: Cara Atasi Jerawat Degil Dari Punca



Apakah Kesan Setelah Mengamalkan Pencuci Muka NutriWhite Ini?

  • Rasa segar selepas mencuci muka
  • Kulit menjadi lembut
  • Muka semakin cerah
  • Kulit muka semakin sihat dan tegang
  • Jerawat cepat kecut
  • Parut jerawat semakin pudar
  • Kulit tidak berminyak



Testimoni NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser











Order Pencuci Muka Jerawat NutriWhite



Klik icon di bawah untuk order sendiri menggunakan kad debit atau kredit. 
Klik sini untuk tutorial menggunakan esell.





Konsultasi Kulit Berminyak dan Berjerawat

Hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut. 


Jaminan Miza - cara guna yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)

Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)



Carian Berkaitan:

  • pencuci muka jerawat
  • pencuci muka terbaik
  • pencuci muka kulit sensitif
  • pencuci muka cerahkan kulit

You Might Also Like

2 komen

  1. Wah. Macam bagus kan ni. Tgk testimoni pon semua puas hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bagus, puan. Insyaallah puan pun akan puas hati, tak menyesal guna pencuci muka NutriWhite ni :)

      Delete