Wanita dan CANTIK berpisah tiada

Assalamu'alaikum w.r.t

Sebagai wanita yang mementingkan penampilan diri, jerawat dan jeragat adalah musuh utama kita. Nak jumpa kawan-kawan pun malu. Apatah lagi bila suami sendiri pun sudah mula menegur. 

"Yang, abang tengok jeragat awak macam peta Malaysia dah tu"

tips hilangkan parut jerawat batu
"Yang, makin lama makin berkawah muka awak abang tengok"


Haaa, isteri mana yang tak sedih kan? Sampai hati abang kata sayang macam tu  (sambil nangis bucu katil)

Macam-macam produk dah guna namun hasilnya tetap mcam tu jugak. Lagi kesian bila muka kita jadi makin parah, masalah jadi makin teruk. Dari jeragat setompok dah jadi bertompok-tompok. Dari jerawat sebesar pasir dah jadi sebesar batu. Dari tak ada parut penuh satu muka berparut bulat-bulat. 

Gigih lah setiap hari duk google 
Cara hilangkan jerawat dengan cepat dan berkesan
Petua hilangkan parut jerawat dengan cepat dan berkesan
Produk hilangkan jeragat dengan cepat, selamat dan berkesan
Sampai la terjumpa blog Miza ni.. Terima kasih sudi singgah :)

Nak tak Miza share dengan cik puan semua tips menghilangkan jerawat dengan berkesan dan juga tips menghilangkan jeragat degil dengan cepat?

Yes, please!


Tips Menghilangkan Jerawat dengan Berkesan &

Tips Menghilangkan Jeragat Degil dengan Cepat



1. Yakin Boleh Pulih

Berfikiran positif dan bersangka baiklah setiap masalah ada penyelesaian. Apa yang kita fikir, apa yang kita ucap adalah doa. Ini kelebihan kita sebagai umat Islam. Doa yang bersungguh-sungguh dan penuh pengharapan pada Yang Maha Kuasa adalah ubat yang mujarab. Setiap hari katakan pada diri
"Aku nak cantik untuk suami. Aku boleh cantik. Aku akan cantik. Aku yakin Allah akan temukan caranya"

Namun, doa sahaja tidak mencukupi. Cik Puan haruslah rajin berusaha untuk menghilangkan jerawat dan jeragat dengan mencari ilmu. Ilmu apa yang Cik Puan perlu? Teruskan scroll ke bawah :)

2. Kenali Punca Jeragat / Jerawat

Setiap masalah pastilah bermula dari sesuatu punca. Contoh: Cik Puan cirit-birit adalah berpunca daripada salah makan. Oleh itu, untuk mengatasi masalah jerawat dan jeragat, Cik Puan haruslah study apakah punca yang menyebabkan jerawat dan jeragat terjadi.

Antara punca terjadinya jerawat adalah:
i) Hormon tidak stabil
ii) Sebum yang terlalu aktif
iii) Pembiakan Bakteria
iv) Faktor keturunan

Antara punca terjadinya jeragat ialah
i) Sinar matahari 
ii) Kehamilan
iii) Rawatan Hormon
iv) Pengambilan Ubat-ubatan
v) Wangian
vi) Hypotyroidism (paras hormon tiroid rendah)

3. Rawat dari Dalam

Ramai antara kita yang tak sedar kepentingan rawat dari dalam atau dalam bahasa engineer yang biasa Miza guna dulu-dulu ialah 'root cause analysis'. Selesaikan masalah dengan menghapuskan puncanya. Point No.2 dah tahu kan apa punca jerawat dan punca jeragat? Dari punca itulah kita perangi jerawat dan jeragat habis-habisan. 

Rawatan luaran sahaja seperti pencuci muka dan krim jeragat tidak mampu selesaikan masalah jerawat dan jeragat dari puncanya. Kesannya juga tidak lama kerana puncanya tidak dirawat. Jadilah bijak, bertindaklah segera sebelum jerawat dan jeragat Cik Puan menjadi semakin menggerunkan.

4. Guna Produk Semulajadi

Kita semua tahu produk semulajadi adalah selamat dan tidak membahayakan kesihatan. Menggunakan produk yang tinggi kandungan bahan kimia akan mendatangkan kesan kepada kulit kita. Bagi kulit sensitif, bahan kimia akan merosakkan kulit dengan lebih teruk. Cik Puan pastilah tak mahu duit yang dilaburkan untuk memulihkan masalah jerawat dan jeragat lebur apabila masalah Cik Puan bertambah teruk akibat tersalah guna produk beracun. Jadilah pengguna bijak, Cik Puan mampu mengubahnya :)


Sekian sahaja tips merawat jerawat dan jeragat dengan berkesan dan selamat dari Miza. Jika Cik Puan rasa tips ini berguna, silalah share kepada rakan-rakan dan ahli keluarga. Benda baik elok dipanjang-panjangkan semoga semua orang beroleh manfaat, jangan kedekut berkongsi ilmu :)


Order Sekarang

Jika Cik Puan berminat untuk mengatasi masalah jerawat atau menghilangkan jeragat degil di muka Cik Puan dengan produk semulajadi dan dijamin berkesan, sudi-sudikanlah hubungi Miza di 0199363759 untuk konsultasi lanjut. 

Kenapa Cik Puan perlu beli dengan Miza?
Sebab Miza akan guide / ajar Cik Puan sampai dapat hasil yang diinginkan. Rugilah kan melabur duit untuk cantik tapi sebab tak tahu cara makan yang betul, kesan yang diinginkan tak dapat. Labur jadi lebur :(

Kat bawah ni Miza belanja testimoni berjaya cantik dengan produk hilangkan jerawat dan jeragat dengan berkesan dan selamat. Semoga Cik Puan lebih yakin masalah jerawat dan jeragat mampu dipulihkan dengan penggunaan produk yang betul :)


Testimoni hilangkan jerawat dengan cepat dan berkesan

Testimoni hilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan


Pesanan Miza kepada Cik Puan, jangan tunggu lama-lama nanti jerawat dan jeragat Cik Puan makin parah

Konsultasi Kulit

Hubungi Miza 0199363759 untuk order vitamin Shaklee dan konsultasi kulit cantik yang berkesan.

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee?
Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.



You Might Also Like

0 komen