Cara Atasi Kulit Kusam dan Tona Muka Tak Sekata Dengan Bajet Rendah

Assalamu'alaikum w.r.t

Best kan kalau kulit muka cerah, gebu dan licin?
Rasa jeles je kan tengok artis kat TV kulit bukan main cantik.
Mula lah terdetik dalam hati bila lah muka aku nak cantik macam artis.
Artis tu lainlah, duit berkepuk sana sini orang sponsor.
Aku ni student lagi, harapkan scholar dan duit pinjaman je, mana la nak ada duit banyak nak beli skin care macam artis tu..

Sekarang dah tak perlu berangan. Kulit cantik idaman semua orang bukan lagi angan-angan kosong. Pelajar atau pekerja atau surirumah semua boleh cantik, yang penting kena rajin.

Kat bawah Miza share testimoni atasi kulit kusam, tona tak sekata dan kulit berminyak hanya dengan Vitamin E Complex Shaklee.

Testimoni Atasi Kulit Kusam dan Tona Tak Sekata Dengan Vitamin E Complex


***************


TESTIMONI 020 : NOR RUZANNA HANEE

Assalamualaikum

Saya Nor Ruzanna Hanee atau lebih manja dipanggil sebagai ana. Dulu-dulu orang panggil saya dengan gelaran ‘dayang senandung', mula-mula tu ok la tapi lama-lama terkesan plak rasanya orang panggil macam tu.. dalam hati Allah je tau betapa sedihnya. Macam-macam usaha saya lakukan nak hilangkan kulit kusam dan berminyak ni sampaikan kulit saya jadi sensitive akibat tersalah menggunakan produk..

Then takdir Allah saya dipertemukan dengan Shaklee. Permulaan saya consume Vitamin E Shaklee ni masa tu Vitamin C Shaklee tiada di pasaran, nak kena tunggu lama then saya decide nak guna vitamin E Shaklee. Masa tu bajet ciput tapi setelah ditambah tolak bahagi saya beli, lagipun Vitamin E ni tahan 4 bulan sebab pengambilannya sebiji je sehari.Bonus lain, Vitamin E ni boleh dijadikan masker, jimat kan hehe.

Alhamdulillah kini , kulit wajah saya beransur hilang kusamnya plus dah kurang berminyak dengan pengambilan Vitamin E secara konsisten. Tona kulit pun menjadi sekata and tiada lagi yang memangil saya dengan gelaran ‘dayang senandung'...


***************

Baca himpunan testimoni vitamin E Shaklee kat sini

Konsultasi Kulit

Hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut.

Ada jenis kulit yang tak sesuai ambil vitamin E. WhatsApp Miza ya, nanti Miza consult produk mana yang sesuai untuk setiap jenis kulit anda :)

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****
 

Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee? Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen