Sukar Hamil Anak Kedua - Penantian 10 Tahun Berakhir Asbab Suami Isteri Minum Vivix | Pakar Cantik

Sunday, February 5, 2017

Sukar Hamil Anak Kedua - Penantian 10 Tahun Berakhir Asbab Suami Isteri Minum Vivix

Assalamu'alaikum w.r.t

Anak adalah rezeki terindah untuk pasangan yang bergelar suami-isteri. Sudah tentu setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga bercita-cita untuk menimang cahaya mata. Anak adalah pengerat hubungan suami isteri dan penambah seri dalam rumah tangga.

Bagi pasangan yang baru mendirikan rumah tangga, sudah tentu teruja menanti kehadiran cahaya mata pertama. Keluarga kecil yang baru dibina lebih ceria dan meriah dengan suara tangis dan tawa anak kecil.

Bagi yang sudah lama mendirikan rumah tangga tetapi masih belum dikurniakan rezeki anak, semoga sabar dan terus rajin dan istiqamah berusaha. Sebaiknya, berjumpa dengan pakar untuk mengesahkan tahap kesuburan suami isteri. Jika masing-masing tidak bermasalah, disarankan kedua-duanya menjalankan gaya hidup yang sihat. Paling penting, jangan pernah berputus asa dengan nikmat dan rezeki Tuhan Yang Maha Pemurah.  

Lain pula ceritanya dengan Encik Daud dan isteri. Beliau sudah 11 tahun berkahwin dan dikurniakan seorang anak yang kini sudah berusia 10 tahun. Encik Daud suami isteri sangat menginginkan cahaya mata kedua.

Pelbagai ikhtiar dibuat, berapa banyak doa yang dipanjat, namun Tuhan jua penentunya. Asbab suami isteri konsisten minum Vivix, alhamdulillah isteri Encik Daud berjaya hamil anak kedua. Ikuti kisah penantian cahaya mata kedua setelah 10 tahun. 

********************

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 3 : DAUD MOHAMAD
.
[PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR]
.
Assalamualaikum.
Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.
.
Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?
.
Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.
.
Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.
.
Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.
.
Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.
.
Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.
.
Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

trying to conceive dengan vivix, penantian 10 tahun berakhir

Sumber Testimoni: Supermom Shaklee Story

********************

Konsultasi Hamil

Hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut.
Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


***** 

Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
0199363759
SID 1237984 (Mohamed Afiq)


Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee? Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...