Pengalaman Mengandung Dan Berpantang Dengan Vitamin Shaklee

Assalamu'alaikum w.r.t

Setiap ibu yang mengandung mengharapkan kehamilan yang sihat serta proses kelahiran yang mudah dan selamat. Selagi mampu, kita akan cuba sehabis daya untuk memberikan yang terbaik untuk bayi yang dikandung. Sebagai ibu yang prihatin, kita semua ingin bayi di dalam rahim kita mendapat cukup zat dan nutrisi yang lengkap untuk tumbesaran yang sempurna. Inilah fitrah seorang ibu yang sayangkan anaknya.




Ikuti kisah Puan Haliza Kamis yang menggunakan Set Hamil Shaklee yang lengkap sejak dari mengandung sampai lah habis berpantang. Ternyata terlalu banyak #shakleeeffects yang dirasainya.

Testimoni Set Hamil Dan Berpantang Shaklee


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 11: HALIZA KAMIS 
[SET HAMIL DAN BERPANTANG SHAKLEE BANTU TUMBESARAN BAYI DAN KESIHATAN IBU] 
Alhamdulillah saya dipertemukan dengan Shaklee selepas beberapa bulan kelahiran anak kedua saya pada tahun 2012. Saya ambil Set Menyusu basic je mula-mula. Setelah merasakan susu makin meriah, saya up kepada Set Menyusu Premium dan terus join ahli dengan Nurul Hazwani Hamzah.
.
Sepanjang mengandung anak ketiga ni saya memang fully amalkan makan vitamin Shaklee. Jarak antara anak kedua dan ketiga adalah 5 tahun. Beza sangat bila mengandung pada usia 34 tahun, kalau bukan dengan bantuan Shaklee, mungkin banyak dugaan yang akan saya tempuh.
.
Nak tahu tak apa beza bila mengandung anak ketiga dengan sebelum2 ni. Saya cuba listkan apa yang saya rasa penting:

1) Waktu mabuk yang lebih singkat, tak sampai 2 bulan berbanding 5 ¹/² bulan ketika mengandung anak pertama dan kedua.
2) Dah tak kena tarik mengkarung waktu tengah malam dan saya rasa bersyukur sangat-sangat maklumlah suami kerja shif. Kadang-kadang tak ada kat rumah waktu malam. Kalau tak dulu-dulu menahan sakit sendirian.
3) Saya boleh makan apa sahaja yang saya teragak. Khususnya makanan Korea dan Jepun yang sedap. Tak lupa juga ayam penyet yang marvelous.
4) Saya kekal aktif sepanjang mengandung. Saya jarang tidur siang. Kalau tak sebelum ni asyik melepet kepenatan dan sering tak bermaya. HB pun selalu rendah dan selalu kena tegur dengan misi kat KK.
.
Waktu melahirkan baby ketiga ni saya alami luka yang banyak sebab baby keluar dengan kepala yang mendongak.
.
Yang bestnya hari ketiga, misi datang rumah, dia kata uri saya dah kecut dan dia terperanjat sebab saya recover dengan cepat. Sepanjang berpantang, Alhamdulillah baby saya langsung tak kena kuning. Luka jahitan saya pula sembuh lebih awal iaitu kira-kira dua minggu selepas melahirkan berbanding dengan anak pertama dan kedua. Kali ni saya bebas makan telur dan ayam sebab tak rasa gatal di tempat luka jahitan. Kalau dulu makan roti Twiggies pon saya dah rasa gatal-gatal kat tempat luka.
.
Allahuakbar. Baby saya dah bertambah bambam. Dengan bantuan Set Bersalin Shaklee pula, masalah lama dah tak berjaga malam, menyusu awal pagi, salin pampers, berjaga malam tatkala baby sakit perut dah tak menjadi masalah.
.
Saya sarankan anda semua makan vitamin Shaklee untuk kesihatan ketika mengandung, bersalin, menyusu atau tak kira apa juga keadaan.





Sumber testimoni: Supermom Shaklee Story


Set Hamil Dan Berpantang Shaklee Vitamin Lengkap Untuk Ibu Dan Bayi

Bagi ibu hamil yang mementingkan kesihatan diri dan kandungan sepanjang kehamilan, Miza sangat menggalakkan para ibu amalkan Set Hamil Shaklee ni. Untuk persediaan bersalin dan pengalaman berpantang yang terindah, Miza syorkan para ibu upgrade kepada Set Berpantang Premium. Hanya dengan menambah 1-2 vitamin untuk kegunaan semasa pantang, anda sudah mendapat 1 set vitamin yang lengkap untuk kepentingan kesihatan ibu dan bayi sepanjang kehamilan dan tempoh berpantang.

Miza sendiri dah amalkan dan sangat berpuas hati dengan kualiti vitamin yang tiptop dan terjamin ni. Setiap vitamin Shaklee diuji secara klinikal dan setiap bahannya dijalankan ujian kualiti terlebih dahulu. Jadi, sebagai pengguna Miza sangat yakin dengan vitamin Shaklee. Sehingga sekarang, Miza masih amalkan semua vitamin hamil dan berpantang Shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan.


Order Set Hamil Dan Berpantang Shaklee Sekarang

Sebagai ibu prihatin yang mengambil berat akan kesihatan diri sendiri dan bayi dalam kandungan, anda perlu dapatkan Set Hamil Dan Berpantang Shaklee hari ini juga. Lagi cepat anda amalkan Set Hamil Dan Berpantang Shaklee, lagi cepat anda mendapat kesannya. Para ibu dan bayi berhak dapatkan yang terbaik, pilihlah vitamin semulajadi yang terjamin keselamatan dan keberkesanannya :)

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera.

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

You Might Also Like

0 komen