Ibu Gojes: April 2017

Tuesday, April 18, 2017

7 Produk Hilangkan Parut Jerawat Hitam Dan Berlubang Secara Semulajadi

Assalamu'alaikum w.r.t

Kita semua tentu pernah melalui fasa diserang jerawat pada usia remaja. Golongan remaja yang paling ramai ada masalah jerawat kerana pada usia ini paras hormon dalam badan mereka masih belum stabil. Hormon yang mengawal kilang minyak pada kulit menjadi terlalu aktif dan mengeluarkan minyak berlebihan dan menjadi punca jerawat. Lama-kelamaan, walau masalah jerawat hilang namun parut jerawat yang hitam dan berlubang masih juga tak hilang. Stress kan?



Sebagai seorang yang menjaga penampilan diri, muka yang berparut hitam dan berlubang tentu sahaja akan menggugat keyakinan diri apabila berdepan dengan orang ramai. Memang tidak dinafikan, ada yang malu keluar rumah dan bersosial dengan kawan-kawan kerana kulit muka tidak cantik flawless macam orang lain. Lagi parah apabila pekerjaan yang menuntut anda berjumpa dengan orang ramai. Macam mana nak perform semasa bekerja kalau diri sendiri tidak yakin?

 

Produk Hilangkan Parut Jerawat Hitam Dan Berlubang Secara Semulajadi

Anda pasti tercari-cari produk yang berkesan untuk menghilangkan parut jerawat yang hitam dan berlubang di muka anda. Dah macam-macam produk yang anda cuba, tapi kesan tak memuaskan.

Ada ke produk yang betul-betul boleh hilangkan parut jerawat hitam dan berlubang? Dijamin berkesan ke? Boleh caya ke ni?


Mungkin inilah persoalan yang sering mengganggu fikiran tuan puan semua. Jangan risau, produk yang akan Miza cadangkan ni adalah semulajadi; 100% selamat dan berkesan.

1. Vivix

  • Gabungan resveratrol dan polifenol tumbuhan yang tinggi dengan antioksidan yang berfungsi melawan serangan radikal bebas yang merosakkan sel kulit
  • Vivix mampu merawat kerosakan sel dari peringkat DNA
  • Parut jerawat yang hitam terjadi kerana sel kulit sudah rosak dan tidak mampu dibaiki secara semulajadi oleh badan kita
  • Pengambilan Vivix dengan cara yang betul dan konsisten akan membaiki sel kulit yang telah rosak dan mempercepatkan penyembuhan parut jerawat yang hitam dan berlubang
  • Sekali cuba Vivix, anda pasti jatuh cinta dengan kesannya yang menakjubkan. Mana tidaknya, anda akan kelihatan dan rasa 25 tahun lebih muda.
  • Anda akan dapat merasa kesan Vivix bukan hanya pada kulit muka anda, tetapi seluruh anggota badan anda. Vivix bertindak secara menyeluruh membaiki setiap kerosakan sel tubuh badan anda.



2. Collagen Powder

  • Setiap wanita pasti teruja dengan kehebatan ramuan dan kesan pengambilan Shaklee Collagen Powder ke atas kulit. Klik sini untuk baca Khasiat dan Keistimewaan Shaklee Collagen Powder dan Testimoni Shaklee Collagen Powder
  • Parut jerawat berlubang terjadi kerana kulit tidak tegang akibat kekurangan kolagen. 
  • Kulit yang kuat dan tegang sudah pasti mampu 'menarik lubang kawah' menjadi anjal dan rata
  • Memandangkan badan kita tidak mampu lagi menghasilkan kolagen yang secukupnya apabila usia semakin meningkat, pengambilan kolagen tambahan amat digalakkan.
  • Shaklee Collagen Powder bertindak seperti simen yang mengikat batu-bata supaya tersusun rapat dan kemas, barulah tiada lekuk sana lekuk sini
  • Namun awas, hati-hati memilih kolagen di pasaran kerana tak semua kolagen adalah bagus untuk tubuh kita. Baca cara memilih kolagen terbaik di sini.

3. ESP

  • Menurut pakar pemakanan, tubuh kita memerlukan 20 jenis asid amino untuk menghasilkan sel yang sihat. Badan kita hanya mampu menghasilkan 11 jenis asid amino manakala 9 lagi perlu diperoleh daripada makanan harian kita seperti protein daripada ayam, telur dan susu.
  • Protein daripada kacang soya merupakan pengganti protein haiwan yang terbaik kerana mengandungi kesemua 9 asid amino perlu yang tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan kita.
  • Protein haiwan seperti ayam mengandungi suntikan hormon pertumbuhan dan suntikan antibiotik serta tinggi kolestrol
  • Parut jerawat yang hitam terdiri daripada sel rosak dan sel mati. Tubuh kita memerlukan protein yang lengkap untuk menghasilkan sel baru yang lebih sihat dan cantik
  • Apabila sel baru yang sihat terhasil, kulit kita automatik akan menjadi lebih sihat dan cantik, bukan hanya di muka tapi keseluruhan badan kita.


4. Vita-E Complex

  • Vitamin E mengandungi antioksidan yang melawan serangan radikal bebas yang merosakkan sel kulit
  • Bertindak meneutralkan radikal bebas dan mengurangkan kerosakan sel, membaiki kerosakan sel kulit akibat serangan bakteria dan radikal bebas
  • Memudarkan parut jerawat yang hitam dan mengecilkan parut berkawah 
  • Memperbaiki peredaran darah dan menjadikan wajah berseri, tidak kusam dan bebas parut hitam
  • Melembapkan kulit muka
  • Melindungi kulit daripada pancaran sinar UV, bertindak sebagai sunblock dalaman


5. GLA Complex

  • Ramai yang tidak sedar kepentingan hormon estrogen terhadap kecantikan kulit. 
  • Kalau ada yang perasan, wanita yang mengalami masalah hormon tidak stabil memiliki kulit yang tidak sihat, iaitu kusam, berjerawat dan berjeragat.
  • Apabila kulit tidak sihat, parut jerawat yang hitam dan berlubang sukar untuk disembuhkan
  • GLA Complex berfungsi untuk menstabilkan paras hormon estrogen dalam badan kita secara semulajadi
  • Paras hormon yang stabil akan mengawal kilang minyak daripada menjadi overactive yang akan menyebabkan jerawat baru tumbuh kembali.
  • Mengandungi sedikit vitamin E yang bertindak memulihkan sel rosak akibat luka jerawat


6. Sustained Release Vita-C Plus

  • Vitamin C berfungsi untuk merawat kesan luka jerawat, mencerahkan kulit yang berparut kehitaman dan meningkatkan penghasilan kolagen oleh badan kita.
  • Fungsi vitamin C juga adalah untuk meningkatkan sistem pertahanan kulit melawan bakteria dan serangan radikal bebas yang merosakkan kulit.
  • Ramai yang taksub dengan khasiat vitamin C sehingga ada yang sanggup cucuk vitamin C kerana inginkan kesan yang paling cepat
  • Namun sedarkah tuan puan semua, cucuk vitamin C di muka hanya akan memberi kesan di muka sahaja. Jadi, anggota badan yang lain tak mendapat vitamin C yang secukupnya dan mungkin akan mengundang masalah kesihatan yang lain pula.
  • Bagi mereka yang gemar makan vitamin C dengan kandungan yang tinggi, anda sebenarnya sedang membazir kerana badan kita hanya mampu menyerap 100mg vitamin sahaja setiap jam. Yang selebihnya akan dibuang melalui air kencing.
  • Istimewanya vitamin C Shaklee, ia dicipta dengan teknologi Sustained Release yang mana hanya melepaskan 100mg vitamin C setiap 1 jam selama 5 jam. Bonus, Miza akan ajarkan cara mengekalkan vitamin C di dalam badan selama 24jam sehari!


7. Alfalfa Complex

  • Badan yang bertoksin akan menyukarkan penyerapan vitamin yang optimum ke dalam sel badan
  • Justeru, anda digalakkan untuk detoks terlebih dahulu sebelum mula mengambil vitamin untuk kulit
  • Lebih-lebih lagi jika anda mengalami masalah penghadaman dan tidak lawas
  • Detoks dengan alfalfa complex akan membuatkan tubuh anda berasa lebih ringan dan dapat mengoptimumkan kadar penyerapan vitamin yang anda makan untuk kesan yang lebih cepat





Testimoni Produk Hilangkan Parut Jerawat Dengan Berkesan

Set kecantikan Shaklee sudah membantu ramai wanita dan lelaki mendapatkan kulit idaman mereka. Antara ribuan yang telah berpuas hati dengan produk kecantikan Shaklee, Miza kongsikan 5 testimoni yang berjaya menghilangkan parut jerawat hitam dan berlubang dengan anda semua.










Miza percaya, tuan puan juga inginkan kesan yang awesome seperti ini. Jadi apa tunggu lagi, order set parut shaklee dengan Miza sekarang! Pesan Miza, jangan tunggu parut jerawat yang hitam bertukar menjadi jeragat.

 

Order Set Parut Shaklee Sekarang

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera. Atau klik link ni untuk terus Whatsapp tanpa save nombor www.wasap.my/60199363759

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini

Nak lagi murah, daftar ahli Shaklee dengan Miza sekarang!



Carian berkaitan:
  • Krim jerawat
  • Ubat jerawat semulajadi
  • Krim parut jerawat
  • Petua hilangkan parut jerawat
  • Set parut berlubang
  • Parut jerawat hitam
  • Parut jerawat berlubang
  • Cara hilangkan bekas jerawat
  • Cara atasi parut jerawat cepat
  • Cara hilangkan parut berlubang
  • Produk selamat hilangkan parut
  • Hilangkan parut jerawat tanpa gelupas



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759


Baca selanjutnya...

Monday, April 17, 2017

Jeragat Di Muka Pudar Selepas 2 Minggu - Testimoni Berjaya Dengan Vivix

Assalamu'alaikum w.r.t

Wanita yang menghampiri usia emas pastinya risau dengan penampilan diri sendiri yang semakin hari semakin kurang seri. Garis halus makin ketara, kedut mula kelihatan sana sini. Jeragat tidak kurang, makin lama makin tebal pula. Risau sangat jeragat tak boleh hilang, macam mana nak jumpa orang. Lagi-lagi wanita bekerjaya, setiap hari pasti berhadapan dengan rakan sekerja dan juga pelanggan. Malu bila orang tenung muka yang berjeragat lama-lama. Jadi anda nekad nak hilangkan jeragat tebal di pipi.

jeragat wanita 40-an hilang dalam 2 minggu dengan produk semulajadi


Macam-macam produk hilangkan jeragat yang anda sudah cuba untuk hilangkan jeragat namun tidak berkesan. Sudah ribuan ringgit habis dibelanjakan, sudah berapa lama masa terbuang. Hasilnya, anda semakin kecewa. Lagi sedih, produk hilangkan jeragat yang anda gunakan mengandungi bahan terlarang dan ditarik sijil oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Semak senarai produk terlarang di sini

Betul ke jeragat boleh hilang? Bolehkah jeragat wanita 40-an dan ke atas hilang? Apakah produk hilangkan jeragat yang betul-betul selamat dan berkesan?

Sebagai pengguna bijak, sudah tentu anda sangat menitikberatkan kualiti produk. Anda tak mahu muka anda menjadi bahan ujikaji pihak tak bertanggungjawab yang rakus mengaut keuntungan. Katakan tidak pada produk kosmetik timbang yang diberi jenama sendiri.

Miza kongsikan testimoni berjaya merawat masalah jeragat dengan produk semulajadi yang dijamin 100% selamat dan berkesan. Ikuti kisah Puan Umi Kalsom Omar yang berjaya hilangkan jeragat seawal 2 minggu selepas konsisten minum Vivix dan beberapa vitamin Shaklee yang lain.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3 
TESTIMONI 20: UMI KALSOM BT. OMAR 
[JERAGAT DI MUKA IBU PUDAR SELEPAS 2 MINGGU MAKAN VIVIX]
Ibu memang pengguna Shaklee. Sebelum mengenali Vivix, ibu memang ambil Ostematrix dan GLA tanpa miss. Selain dari itu, kadang-kadang beliau ambil Omega untuk kolestrol.  
Ibu mula cuba Vivix kepunyaan adik yang tertinggal di rumahnya. Kesan pertama yang beliau rasa adalah pada pagi keesokannya. Biasanya ibu akan mengantuk selepas solat subuh, tetapi pagi itu beliau rasa cergas dan tidak mengantuk. 
Sejak itu, ibu konsisten makan Vivix. Dua minggu kemudian, ibu beritahu satu berita baik. Jeragat kehitaman dimukanya pudar selepas makan Vivix. Ibu memang suka cuba pelbagai jenis produk kosmetik sejak muda. Ada produk yang beri kesan terbakar dan jeragat yang susah tanggal dimukanya. Syukur, dengan izin Allah, mukanya kembali berseri-seri walaupun usia sudah cecah 62 tahun dan mempunyai 20 orang cucu. 
Kini, ibu memang tak boleh miss makan Vivix. Vivix adalah produk Shaklee kegemarannya. Dahulu, beliau ambil GLA untuk kurangkan komplikasi menopause, tetapi kini beliau sendiri akui Vivix jauh lebih berkesan membantu kurangkan komplikasi itu seperti eczema pada kulit. Beliau sendiri syorkan wanita menopause ambil Vivix untuk lebih sihat, cergas dan ceria. 
Siapa yang tak gembira bila orang tersayang lebih ceria, cergas dan berseri-seri kan?Alhamdulillah. Terima kasih Vivix, Terima kasih Shaklee


Sumber: Shaklee Supermom Story


Miza pasti, anda juga inginkan kesan yang sama. Anda ingin jeragat tebal di pipi anda hilang dengan cepat tanpa kesan sampingan yang memudaratkanAnda sudah tidak mampu terus-menerus melihat wajah anda yang penuh dengan jeragat. Makin hari makin banyak pulak tu. Bikin stress je!

Jadi apa tunggu lagi? Order set jeragat shaklee sekarang juga. Makin cepat anda amalkannya, makin cepat anda dapat dan rasa kesannya. Bukan anda seorang je yang akan perasan, kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan turut sama teruja dengan perubahan yang anda alami. Mereka pun nak jugak!


Order Set Jeragat Shaklee Sekarang

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera. Klik sini untuk terus Whatsapp Miza tanpa sav nombor www.wasap.my/60199363759

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini

Nak lagi murah? Daftar ahli Shaklee dengan Miza sekarang :)





Carian berkaitan:

  • Krim jeragat molek
  • Ubat jeragat semulajadi
  • Krim jeragat semulajadi
  • Atasi masalah jeragat
  • Hilangkan jeragat
  • Petua elak jeragat
  • Jeragat tebal di muka
  • Cara rawat jeragat
  • Pudar jeragat cepat tanpa kesan sampingan



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759
Baca selanjutnya...

Thursday, April 6, 2017

Pengedar Shaklee Dungun, Kerteh Dan Kemasik Sedia Beri Servis Terbaik

Mencari Pengedar Shaklee Dungun, Kerteh Dan Kemasik

Anda warga Terengganu dan ingin membeli produk Shaklee? Ini peluang keemasan anda! Dapatkan produk Shaklee beserta konsultasi produk dari Puan Miza, pengedar Shaklee di Dungun, Kerteh dan Kemasik.

Sebagai pengedar Shaklee Dungun, Kerteh dan Kemasik yang professional, Puan Miza akan membantu anda mendapatkan servis terbaik sebagai pelanggannya. Puan Miza pakar dalam menyelesaikan masalah berkaitan kecantikan (jerawat, jeragat dan kulit kusam), kehamilan, berpantang dan penyusuan susu ibu.


pengedar shaklee dungun

Puan Miza sudah beberapa tahun menggunakan produk Shaklee dengan konsisten sejak November 2013 lagi. Ibu beranak satu ini merupakan surirumah sepenuh masa dan menjalankan bisnes Shaklee dengan pendapatan 4 angka hanya dari rumah. Bercita-cita ingin jadikan Bisnes Shaklee sebagai sumber pendapatan utama keluarganya, Puan Miza terus gigih melebarkan sayapnya dalam bidang perniagaan dengan membantu lebih ramai orang sihat dan cantik sambil menjana pendapatan tambahan dengan Shaklee. Doakan beliau terus maju mengorak langkah untuk mencapai cita-citanya. Amiin.



Servis Pengedar Shaklee Dungun, Paka dan Marang

  • Membekal dan menghantar produk Shaklee ke tangan anda
  • Memberi tunjuk ajar dan cadangan produk Shaklee berkenaan masalah kecantikan dan kesihatan
  • Membuat follow-up mengenai perkembangan semasa anda sepanjang mengambil vitamin daripada saya
  • Menguruskan pendaftaran ahli supaya anda mendapat lebih penjimatan (15-20%)
  • Melatih ahli Shaklee di bawah naungan beliau untuk menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee

Hubungi Pengedar Shaklee Dungun, Paka dan Marang

Jom dapatkan vitamin semulajadi yang dijamin selamat, berkesan dan mesra alam daripada Puan Miza.

Hubungi Miza di 019-9363759 untuk order dan konsultasi produk Shaklee yang berkesan.



Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759


Baca selanjutnya...

Wednesday, April 5, 2017

Produk Semula Jadi Hilangkan Jeragat Kronik Tanpa Kesan Sampingan

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera.

Jeragat adalah musuh utama wanita, baik yang muda atau yang sudah berusia. Jika dulu, Miza fikir jeragat hanya 'menyerang' wanita berusia kerana kulit sudah tua dan tak mampu beri perlindungan penuh dari serangan luar. Tapi sekarang mentaliti Miza sudah berubah kerana ramai rupanya anak muda yang sudah ada jeragat. Baru minggu lepas Miza terserempak dengan seorang wanita muda (lagi muda dari Miza) sudah ada jeragat yang agak banyak. Jeragat bertompok-tompok di pipi kiri dan kanan. Tentu rasa segan nak keluar rumah kan?


hilangkan jeragat kronik dengan berkesan

Sebagai seorang yang menjaga penampilan diri, kehadiran tompok jeragat di muka sangat mengganggu keyakinan diri kita semua. Justeru, baik lelaki atau perempuan, kita sedaya upaya berusaha untuk hilangkan jeragat di muka. Banyak produk kecantikan untuk hilangkan jeragat yang telah anda cuba namun semuanya tidak berhasil. Sudah cecah ribuan ringgit anda habiskan untuk hasil yang tidak memuaskan. Silap-silap, muka makin rosak dan anda makin stress! Sangat stress sehinggakan anda sudah hampir berputus asa :(


Awas Produk Terlarang

Ramai pengguna yang sudah bijak sekarang, rata-rata yang datang mencari Miza inginkan produk semulajadi tanpa kesan sampingan. Alhamdulillah, ramai yang sudah mempunyai kesedaran bahawa kesan cepat semata-mata bukanlah kayu ukur untuk membeli sesuatu produk kecantikan. Setiap bahan yang digunakan dalam produk kecantikan perlu diperiksa labelnya terlebih dahulu untuk memastikan tiada bahan terlarang yang boleh mengancam kesihatan. Sebolehnya, pilihlah produk yang berasaskan bahan semulajadi supaya lebih terjamin kualiti dan keselamatannya.




7 Produk Semulajadi Hilangkan Jeragat Kronik Dengan Berkesan


Jangan risau, Miza ada produk yang betul-betul berkesan hilangkan jeragat kronik tanpa side effects yang membahayakan. Dijamin tidak mengandungi bahan terlarang seperti yang dilaporkan oleh pihak KKM (klik sini). Produk ini turut diakui oleh saintis antarabangsa, bukan calang-calang orang yang buat produk ni tau, saintis lagi tu. Paling menarik ialah produk ni diuji berkesan dan selamat, dan dibuktikan oleh landmark study. Nak tahu lebih lanjut pasal landmark study, klik sini

1. Vivix

  • Selain hormon yang tidak stabil dan kekurangan kolagen, sinar UV matahari adalah antara punca utama jeragat
  • Sinar UV mengandungi radiasi yang merosakkan sel dalam badan kita, terutama sel kulit
  • Serangan radikal bebas dari sinar UV akan melemahkan sel kulit seterusnya sel kulit akan rosak dan mati. Sel yang mati akan menjadi kehitaman dan menyebabkan jeragat
  • Untuk menghalang serangan radikal bebas, kita perlulah mengambil antioksidan yang tinggi
  • Vivix adalah antioksidan yang paling berkuasa di dunia kerana mengandungi 13 kali ganda lebih antioksidan daripada resveratrol semata-mata
  • Vivix akan menghalang serangan radikal bebas yang merosakkan sel dengan sangat cepat dan berkesan
  • Vivik mampu merawat kerosakan sel sehingga ke DNA dan melambatkan penuaan kulit.
  • Kesan mengambil vivix jeragat akan hilang cepat dan muka akan menjadi lebih cerah dan awet muda.
  • Sekali cuba Vivix, anda pasti jatuh cinta dengan kesannya yang menakjubkan. Mana tidaknya, anda akan kelihatan dan rasa 25 tahun lebih muda.
  • Anda akan dapat merasa kesan Vivix bukan hanya pada kulit muka anda, tetapi seluruh anggota badan anda. Vivix bertindak secara menyeluruh membaiki setiap kerosakan sel tubuh badan anda.


2. Collagen Powder

  • Kolagen adalah sejenis protein yang dihasilkan secara semulajadi oleh badan kita
  • Fungsi kolagen dalam badan kita adalah untuk menganjalkan kulit, memberi tona dan tekstur kulit
  • Penghasilan kolagen dalam badan mula berkurang pada usia 25 tahun
  • Pada usia 40 tahun, kolagen dalam badan kita mula rosak kerana pendedahan yang kerap terhadap sinar UV matahari
  • Apabila menghampiri usia emas, kolagen dalam kita mula merosot dan menyebabkan kulit menjadi kendur, berkedut dan berjeragat
  • Pengambilan kolagen tambahan akan membantu menghilangkan garis halus, kedutan dan kesan jeragat di muka
  • Supplemen kolagen adalah sangat sinonim dengan kesan mencerahkan kulit wajah dan seluruh badan
  • Shaklee Collagen Powder sangat istimewa keranan molekulnya yang sangat ringan dan halus, sangat mudah diserap oleh badan 
  • Apabila mudah diserap oleh badan, kesan yang cepat dapat dilihat
  • Kesan mengambil Shaklee Collagen Powder ialah jeragat tebal hilang dengan cepat, muka lebih berseri dan tegang



3. Energizing Soy Protein (ESP)

  • ESP merupakan protein yang lengkap dengan asid amino yang diperlukan oleh badan kita untuk menghasilkan sel kulit baru yang sihat dan kuat
  • Sel kulit yang kekurangan protein adalah tidak kuat dan mudah diserang oleh radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Kulit berjeragat terdiri daripada sel-sel yang sudah rosak dan mati kerana serangan radikal bebas daripada sinaran UV matahari dan juga asap dari persekitaran (asap rokok dan asap kenderaan)
  • Pengambilan protein yang lengkap akan membantu badan kita untuk menghasilkan sel baru yang lebih sihat dan anjal
  • Apabila sel kulit baru yang lebih sihat terhasil, sel kulit yang rosak dan kehitam-hitaman akan semakin berkurangan dan menghilang
  • Dengan pengambilan yang betul dan konsiten jeragat akan hilang dengan cepat

4. Vita-E Complex

  • Vitamin E juga merupakan antioksidan yang bagus untuk melawan kesan radikal bebas yang menjadi punca sel kulit rosak dan membentuk jeragat
  • Antioksidan sangat penting untuk melawan serangan radikal bebas yang terdapat dalam sinaran UV matahari, air, pencemaran udara seperti asap rokok dan asap kenderaan. 
  • Radikal bebas akan menyerang sel kulit kita terutama di bahagian muka, dan menjadikan sel kulit lemah dan lama-lama menjadi rosak seterusnya mati.
  • Sel yang rosak dan mati inilah lama-lama akan menjadi bintik-bintik hitam yang seterusnya menjadi jeragat
  • Vitamin E juga sangat sinonim untuk merawat kulit kering dan juga parut hitam yang juga penyebab jeragat
  • Pengambilan Vitamin E Complex Shaklee dengan cara yang betul dan konsisten akan merawat masalah jeragat dari puncanya dan menghalang jeragat baru dari tumbuh
  • Vitamin E juga bertindak sebagai sunblock dari dalam yang menghalang sinaran UV dari menembusi kulit dan merosakkan sel kulit yang sihat


5. Spot Whitening Treatment

  • Krim jeragat semulajadi tanpa kesan sampingan membahayakan
  • Bebas dari bahan kimia merbahaya
  • Diuji secara saintifik
  • Memudarkan tompok jeragat dengan cepat
  • Menghalang jeragat baru tumbuh
  • Kulit di bahagian jeragat menjadi cerah
  • Menyegarkan kulit dan menjadikan kulit kelihatan segar
  • Menghaluskan dan melembutkan kulit
  • Kulit menjadi tegang kesan dari Vitamin C Semulajadi di dalamnya
  • Kesan jeragat atau parut pulih dengan cepat



6. GLA Complex

  • Ramai yang tak sedar masalah jeragat berpunca dari hormon yang tak stabil
  • Perasan tak, wanita yang menghampiri menopous kebanyakannya ada jeragat di muka? Ini kerana bila menghampiri menopous, hormon dalam badan menjadi tidak seimbang.
  • Kadang-kadang datang haid kadang-kadang tak datang. Kadang-kadang haid sekejap, kadang-kadang haid sangat lama.
  • Ada juga wanita yang diserang jeragat setelah mengandung dan tak kurang juga selepas mengambil pil perancang. Paras hormon yang tak seimbang akan menyebabkan jeragat tumbuh dengan cepat.
  • GLA Complex amat bagus sebagai penstabil hormon semulajadi dan menyelia paras hormon supaya berada pada paras normal.
  • Kesan ambil GLA Complex ialah hormon kulit menjadi stabil, jeragat cepat pudar dan kulit lebih lembap
  • Vitamin E dalam GLA Complex menghalang jeragat baru daripada tumbuh kerana ia bertindak sebagai sunblock yang menyekat sinaran matahari yang menjadi punca jeragat
  • Pengambilan GLA Complex dengan cara yang betul dan konsisten akan memudarkan jeragat dari dalam
  • Melembabkan kulit kering yang kusam, menegangkan kulit dan menjadikan kulit lebih muda


7. Sustained Release Vita-C Plus

  • Vitamin C ialah sejenis antioksidan. Antioksidan bertindak melawan radikal bebas dari sinar matahari dan pencemaran udara (asap rokok dan asap kenderaan)
  • Vitamin C juga membantu dalam penghasilan kolagen semulajadi dalam badan kita. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kulit kita mudah dinaiki jeragat
  • Vitamin C juga mencerahkan kesan jeragat dan seluruh badan dengan selamat
  • Memulihkan sel kulit mati akibat serangan radikal bebas
  • Menyekat bintik hitam baru dari tumbuh
  • Menghalang serangan luar terhadap kulit yang menyebabkan sel mati dan membentuk jeragat
  • Memudarkan parut jerawat yang membentuk jeragat
  • Vitamin C Shaklee istimewa kerana mampu berada dalam darah selama 24 jam. Bayangkan kesan Vitamin C terhadap kecantikan kulit bila ada dalam darah selama 24jam sehari.
  • Vitamin C Shaklee adalah yang paling canggih kerana melepaskan hanya 100mg vitamin C ke dalam badan setiap sejam. Vitamin C adalah vitamin yang larut air, jadi vitamin yang tak mampu diserap oleh badan akan dibuang melalui air kencing.
  • Badan kita dapat menyerap 100mg vitamin sahaja setiap jam, jadi makan vitamin C Shaklee anda tidak akan membazir


Jaminan Shaklee


  • Sentiasa Selamat
  • Sentiasa Berkesan
  • Sentiasa Mesra Alam







Berapa Lama Untuk Dapatkan Kesan Jeragat Hilang

  • Kadar pemulihan adalah berbeza mengikut individu, bergantung kepada tahap masalah jeragat.
  • Ada yang nampak kesan seawal 7 hari, ada juga selepas 2 minggu dan ada juga selepas sebulan
  • Cara makan dan teknik yang betul akan cepatkan kadar penyembuhan jeragat
  • Beli vitamin jeragat dari pengedar yang berpengalaman, beli dari PAKAR


Testimoni Produk Hilangkan Jeragat Kronik Dengan Berkesan

Sudah ribuan wanita yang mencuba produk hilangkan jeragat secara semula jadi tanpa bahan kimia bahaya ni dan mengakui inilah produk terbaik yang pernah mereka cuba. Sekali cuba pasti jatuh cinta dan tak ingin bertukar ke produk lain dah.











Miza pasti, anda juga inginkan kesan yang sama. Anda ingin jeragat tebal di pipi anda hilang dengan cepat tanpa kesan sampingan yang memudaratkan.

Anda sudah tidak mampu terus-menerus melihat wajah anda yang penuh dengan jeragat. Makin hari makin banyak pulak tu. 

Inilah masanya anda buat keputusan yang bijak, dapatkan set jeragat Shaklee hari ini juga. Lagi cepat anda mencubanya, lagi cepat kesan yang akan anda rasa dan lihat sendiri. Orang sekeliling anda juga akan turut menyedarinya dan mula bertanya perubahan positif pada wajah anda. 

Anda pasti semakin teruja menggunakan produk ini dan ingin kongsikannya dengan kawan-kawan dan ahli keluarga anda pula. Benda yang baik haruslah dikongsi bersama-sama.

Order Set Jeragat Shaklee Sekarang

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera.

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini





Carian berkaitan:

  • Krim jeragat molek
  • Ubat jeragat semulajadi
  • Krim jeragat semulajadi
  • Atasi masalah jeragat
  • Hilangkan jeragat
  • Petua elak jeragat
  • Jeragat tebal di muka
  • Cara rawat jeragat



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Baca selanjutnya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...