Jeragat Di Muka Pudar Selepas 2 Minggu - Testimoni Berjaya Dengan Vivix | Ibu Gojes

Monday, April 17, 2017

Jeragat Di Muka Pudar Selepas 2 Minggu - Testimoni Berjaya Dengan Vivix

Assalamu'alaikum w.r.t

Wanita yang menghampiri usia emas pastinya risau dengan penampilan diri sendiri yang semakin hari semakin kurang seri. Garis halus makin ketara, kedut mula kelihatan sana sini. Jeragat tidak kurang, makin lama makin tebal pula. Risau sangat jeragat tak boleh hilang, macam mana nak jumpa orang. Lagi-lagi wanita bekerjaya, setiap hari pasti berhadapan dengan rakan sekerja dan juga pelanggan. Malu bila orang tenung muka yang berjeragat lama-lama. Jadi anda nekad nak hilangkan jeragat tebal di pipi.

jeragat wanita 40-an hilang dalam 2 minggu dengan produk semulajadi


Macam-macam produk hilangkan jeragat yang anda sudah cuba untuk hilangkan jeragat namun tidak berkesan. Sudah ribuan ringgit habis dibelanjakan, sudah berapa lama masa terbuang. Hasilnya, anda semakin kecewa. Lagi sedih, produk hilangkan jeragat yang anda gunakan mengandungi bahan terlarang dan ditarik sijil oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Semak senarai produk terlarang di sini

Betul ke jeragat boleh hilang? Bolehkah jeragat wanita 40-an dan ke atas hilang? Apakah produk hilangkan jeragat yang betul-betul selamat dan berkesan?

Sebagai pengguna bijak, sudah tentu anda sangat menitikberatkan kualiti produk. Anda tak mahu muka anda menjadi bahan ujikaji pihak tak bertanggungjawab yang rakus mengaut keuntungan. Katakan tidak pada produk kosmetik timbang yang diberi jenama sendiri.

Miza kongsikan testimoni berjaya merawat masalah jeragat dengan produk semulajadi yang dijamin 100% selamat dan berkesan. Ikuti kisah Puan Umi Kalsom Omar yang berjaya hilangkan jeragat seawal 2 minggu selepas konsisten minum Vivix dan beberapa vitamin Shaklee yang lain.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3 
TESTIMONI 20: UMI KALSOM BT. OMAR 
[JERAGAT DI MUKA IBU PUDAR SELEPAS 2 MINGGU MAKAN VIVIX]
Ibu memang pengguna Shaklee. Sebelum mengenali Vivix, ibu memang ambil Ostematrix dan GLA tanpa miss. Selain dari itu, kadang-kadang beliau ambil Omega untuk kolestrol.  
Ibu mula cuba Vivix kepunyaan adik yang tertinggal di rumahnya. Kesan pertama yang beliau rasa adalah pada pagi keesokannya. Biasanya ibu akan mengantuk selepas solat subuh, tetapi pagi itu beliau rasa cergas dan tidak mengantuk. 
Sejak itu, ibu konsisten makan Vivix. Dua minggu kemudian, ibu beritahu satu berita baik. Jeragat kehitaman dimukanya pudar selepas makan Vivix. Ibu memang suka cuba pelbagai jenis produk kosmetik sejak muda. Ada produk yang beri kesan terbakar dan jeragat yang susah tanggal dimukanya. Syukur, dengan izin Allah, mukanya kembali berseri-seri walaupun usia sudah cecah 62 tahun dan mempunyai 20 orang cucu. 
Kini, ibu memang tak boleh miss makan Vivix. Vivix adalah produk Shaklee kegemarannya. Dahulu, beliau ambil GLA untuk kurangkan komplikasi menopause, tetapi kini beliau sendiri akui Vivix jauh lebih berkesan membantu kurangkan komplikasi itu seperti eczema pada kulit. Beliau sendiri syorkan wanita menopause ambil Vivix untuk lebih sihat, cergas dan ceria. 
Siapa yang tak gembira bila orang tersayang lebih ceria, cergas dan berseri-seri kan?Alhamdulillah. Terima kasih Vivix, Terima kasih Shaklee


Sumber: Shaklee Supermom Story


Miza pasti, anda juga inginkan kesan yang sama. Anda ingin jeragat tebal di pipi anda hilang dengan cepat tanpa kesan sampingan yang memudaratkanAnda sudah tidak mampu terus-menerus melihat wajah anda yang penuh dengan jeragat. Makin hari makin banyak pulak tu. Bikin stress je!

Jadi apa tunggu lagi? Order set jeragat shaklee sekarang juga. Makin cepat anda amalkannya, makin cepat anda dapat dan rasa kesannya. Bukan anda seorang je yang akan perasan, kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan turut sama teruja dengan perubahan yang anda alami. Mereka pun nak jugak!


Order Set Jeragat Shaklee Sekarang

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera. Klik sini untuk terus Whatsapp Miza tanpa sav nombor www.wasap.my/60199363759

Setiap pembelian Produk Shaklee dari Miza akan diajarkan cara makan yang betul serta konsultasi berterusan dan layanan istimewa dari Miza. Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini

Nak lagi murah? Daftar ahli Shaklee dengan Miza sekarang :)





Carian berkaitan:

  • Krim jeragat molek
  • Ubat jeragat semulajadi
  • Krim jeragat semulajadi
  • Atasi masalah jeragat
  • Hilangkan jeragat
  • Petua elak jeragat
  • Jeragat tebal di muka
  • Cara rawat jeragat
  • Pudar jeragat cepat tanpa kesan sampingan



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...