Produk Semula Jadi Hilangkan Jeragat Kronik Tanpa Kesan Sampingan

Anda yang ada masalah jeragat kronik tentu sudah cuba macam-macam produk untuk hilangkan jeragat tapi masih tak berkesan.

Dari awal lagi anda dah perasan ada bintik hitam di muka, jadi anda cuba macam-macam cara untuk hilangkan bintik hitam di wajah anda

Namun, anda semakin kecewa kerana bintik hitam yang kecil dan nipis itu semakin membesar dan menjadi tebal.

Jangan ambil mudah, jeragat boleh merebak ke seluruh bahagian muka dan juga badan anda jika tidak dirawat segera.

Ngeri kan? Tentu rasa segan nak keluar rumah. Malu muka penuh jeragat.


hilangkan jeragat kronik dengan produk semulajadi


Jadi, anda sungguh-sungguh nak hilangkan jeragat di muka. Tapi, anda sudah serik dengan produk jeragat yang menjanjikan kesan segera tapi memudaratkan kesihatan.

Macam mana nak hilangkan jeragat kronik dengan cepat tanpa kesan sampingan? Tengok video ni dulu.


Awas Produk Terlarang


Anda tentu pernah dengar produk kecantikan yang ditarik lesen KKM kan. Produk yang menjanjikan kesan cepat tapi tinggi bahan kimia bahaya akan memudaratkan kesihatan anda.

Klik link ni untuk baca senarai produk jeragat yang ditarik lesen KKM

Anda pasti tak nak masalah jeragat jadi makin teruk kan? Sebab tu anda mencari produk semulajadi untuk hilangkan jeragat kronik tanpa kesan sampingan.






7 Produk Semulajadi Hilangkan Jeragat Kronik Dengan Berkesan


Jangan risau, Miza ada produk yang betul-betul berkesan hilangkan jeragat kronik tanpa side effects yang membahayakan. Dijamin tidak mengandungi bahan terlarang seperti yang dilaporkan oleh pihak KKM.

Produk ini turut diakui oleh saintis antarabangsa, bukan calang-calang orang yang buat produk ni tau, saintis lagi tu. Paling menarik ialah produk ni diuji berkesan dan selamat, dan dibuktikan oleh landmark study.

Nak tahu lebih lanjut pasal landmark study, klik sini


1. Vivix

  • Sinar UV matahari adalah antara punca utama jeragat
  • Sinar UV mengandungi radiasi yang merosakkan sel dalam badan kita, terutama sel kulit
  • Serangan radikal bebas dari sinar UV akan melemahkan sel kulit seterusnya sel kulit akan rosak dan mati. Sel yang mati akan menjadi kehitaman dan menyebabkan jeragat
  • Untuk menghalang serangan radikal bebas, kita perlulah mengambil antioksidan yang tinggi
  • Vivix adalah antioksidan yang paling berkuasa di dunia kerana mengandungi 13 kali ganda lebih antioksidan daripada resveratrol semata-mata
  • Vivix akan menghalang serangan radikal bebas yang merosakkan sel dengan sangat cepat dan berkesan
  • Vivik mampu merawat kerosakan sel sehingga ke DNA dan melambatkan penuaan kulit.
  • Kesan mengambil vivix jeragat akan hilang cepat dan muka akan menjadi lebih cerah dan awet muda.
  • Sekali cuba Vivix, anda pasti jatuh cinta dengan kesannya yang menakjubkan. Mana tidaknya, anda akan kelihatan dan rasa 25 tahun lebih muda.
  • Anda akan dapat merasa kesan Vivix bukan hanya pada kulit muka anda, tetapi seluruh anggota badan anda. Vivix bertindak secara menyeluruh membaiki setiap kerosakan sel tubuh badan anda.



2. Collagen Powder

  • Kolagen adalah sejenis protein yang dihasilkan secara semulajadi oleh badan kita
  • Fungsi kolagen dalam badan kita adalah untuk menganjalkan kulit, memberi tona dan tekstur kulit
  • Penghasilan kolagen dalam badan mula berkurang pada usia 25 tahun
  • Pada usia 40 tahun, kolagen dalam badan kita mula rosak kerana pendedahan yang kerap terhadap sinar UV matahari
  • Apabila menghampiri usia emas, kolagen dalam kita mula merosot dan menyebabkan kulit menjadi kendur, berkedut dan berjeragat
  • Pengambilan kolagen tambahan akan membantu menghilangkan garis halus, kedutan dan kesan jeragat di muka
  • Supplemen kolagen adalah sangat sinonim dengan kesan mencerahkan kulit wajah dan seluruh badan
  • Shaklee Collagen Powder sangat istimewa keranan molekulnya yang sangat ringan dan halus, sangat mudah diserap oleh badan 
  • Apabila mudah diserap oleh badan, kesan yang cepat dapat dilihat
  • Kesan mengambil Shaklee Collagen Powder ialah jeragat tebal hilang dengan cepat, muka lebih berseri dan tegang




3. Energizing Soy Protein (ESP)

  • ESP merupakan protein yang lengkap dengan asid amino yang diperlukan oleh badan kita untuk menghasilkan sel kulit baru yang sihat dan kuat
  • Sel kulit yang kekurangan protein adalah tidak kuat dan mudah diserang oleh radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Kulit berjeragat terdiri daripada sel-sel yang sudah rosak dan mati kerana serangan radikal bebas daripada sinaran UV matahari dan juga asap dari persekitaran (asap rokok dan asap kenderaan)
  • Pengambilan protein yang lengkap akan membantu badan kita untuk menghasilkan sel baru yang lebih sihat dan anjal
  • Apabila sel kulit baru yang lebih sihat terhasil, sel kulit yang rosak dan kehitam-hitaman akan semakin berkurangan dan menghilang
  • Dengan pengambilan yang betul dan konsiten jeragat akan hilang dengan cepat


4. Vita-E Complex

  • Vitamin E juga merupakan antioksidan yang bagus untuk melawan kesan radikal bebas yang menjadi punca sel kulit rosak dan membentuk jeragat
  • Antioksidan sangat penting untuk melawan serangan radikal bebas yang terdapat dalam sinaran UV matahari, air, pencemaran udara seperti asap rokok dan asap kenderaan. 
  • Radikal bebas akan menyerang sel kulit kita terutama di bahagian muka, dan menjadikan sel kulit lemah dan lama-lama menjadi rosak seterusnya mati.
  • Sel yang rosak dan mati inilah lama-lama akan menjadi bintik-bintik hitam yang seterusnya menjadi jeragat
  • Vitamin E juga sangat sinonim untuk merawat kulit kering dan juga parut hitam yang juga penyebab jeragat
  • Pengambilan Vitamin E Complex Shaklee dengan cara yang betul dan konsisten akan merawat masalah jeragat dari puncanya dan menghalang jeragat baru dari tumbuh
  • Vitamin E juga bertindak sebagai sunblock dari dalam yang menghalang sinaran UV dari menembusi kulit dan merosakkan sel kulit yang sihat



5. Spot Whitening Treatment

  • Krim jeragat semulajadi tanpa kesan sampingan membahayakan
  • Bebas dari bahan kimia merbahaya
  • Diuji secara saintifik
  • Memudarkan tompok jeragat dengan cepat
  • Menghalang jeragat baru tumbuh
  • Kulit di bahagian jeragat menjadi cerah
  • Menyegarkan kulit dan menjadikan kulit kelihatan segar
  • Menghaluskan dan melembutkan kulit
  • Kulit menjadi tegang kesan dari Vitamin C Semulajadi di dalamnya
  • Kesan jeragat atau parut pulih dengan cepat




6. GLA Complex

  • Ramai yang tak sedar masalah jeragat berpunca dari hormon yang tak stabil
  • Perasan tak, wanita yang menghampiri menopous kebanyakannya ada jeragat di muka? Ini kerana bila menghampiri menopous, hormon dalam badan menjadi tidak seimbang.
  • Kadang-kadang datang haid kadang-kadang tak datang. Kadang-kadang haid sekejap, kadang-kadang haid sangat lama.
  • Ada juga wanita yang diserang jeragat setelah mengandung dan tak kurang juga selepas mengambil pil perancang. Paras hormon yang tak seimbang akan menyebabkan jeragat tumbuh dengan cepat.
  • GLA Complex amat bagus sebagai penstabil hormon semulajadi dan menyelia paras hormon supaya berada pada paras normal.
  • Kesan ambil GLA Complex ialah hormon kulit menjadi stabil, jeragat cepat pudar dan kulit lebih lembap
  • Vitamin E dalam GLA Complex menghalang jeragat baru daripada tumbuh kerana ia bertindak sebagai sunblock yang menyekat sinaran matahari yang menjadi punca jeragat
  • Pengambilan GLA Complex dengan cara yang betul dan konsisten akan memudarkan jeragat dari dalam
  • Melembabkan kulit kering yang kusam, menegangkan kulit dan menjadikan kulit lebih muda


7. Sustained Release Vita-C Plus

  • Vitamin C ialah sejenis antioksidan. Antioksidan bertindak melawan radikal bebas dari sinar matahari dan pencemaran udara (asap rokok dan asap kenderaan)
  • Vitamin C juga membantu dalam penghasilan kolagen semulajadi dalam badan kita. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kulit kita mudah dinaiki jeragat
  • Vitamin C juga mencerahkan kesan jeragat dan seluruh badan dengan selamat
  • Memulihkan sel kulit mati akibat serangan radikal bebas
  • Menyekat bintik hitam baru dari tumbuh
  • Menghalang serangan luar terhadap kulit yang menyebabkan sel mati dan membentuk jeragat
  • Memudarkan parut jerawat yang membentuk jeragat
  • Vitamin C Shaklee istimewa kerana mampu berada dalam darah selama 24 jam. Bayangkan kesan Vitamin C terhadap kecantikan kulit bila ada dalam darah selama 24jam sehari.
  • Vitamin C Shaklee adalah yang paling canggih kerana melepaskan hanya 100mg vitamin C ke dalam badan setiap sejam. Vitamin C adalah vitamin yang larut air, jadi vitamin yang tak mampu diserap oleh badan akan dibuang melalui air kencing.
  • Badan kita dapat menyerap 100mg vitamin sahaja setiap jam, jadi makan vitamin C Shaklee anda tidak akan membazir


Jaminan Shaklee

Shaklee berani bagi jaminan setiap produknya adalah SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM. 







Berapa Lama Untuk Dapatkan Kesan Jeragat Hilang

  • Kadar pemulihan adalah berbeza mengikut individu, bergantung kepada tahap masalah jeragat.
  • Ada yang nampak kesan seawal 7 hari, ada juga selepas 2 minggu dan ada juga selepas sebulan
  • Cara makan dan teknik yang betul akan cepatkan kadar penyembuhan jeragat
  • Jadi, beli vitamin jeragat dari pengedar yang berpengalaman, beli dari PAKAR


Testimoni Produk Hilangkan Jeragat Kronik Dengan Berkesan

Sudah ribuan wanita yang mencuba produk hilangkan jeragat secara semula jadi tanpa bahan kimia bahaya ni dan mengakui inilah produk terbaik yang pernah mereka cuba. Sekali cuba pasti jatuh cinta dan tak ingin bertukar ke produk lain dah.









Miza pasti, anda juga inginkan kesan yang sama. Anda ingin jeragat tebal di pipi anda hilang dengan cepat tanpa kesan sampingan yang memudaratkan.

Anda sudah tidak mampu terus-menerus melihat wajah anda yang penuh dengan jeragat. Makin hari makin banyak pulak tu. 

Inilah masanya anda buat keputusan yang bijak, dapatkan set jeragat Shaklee hari ini juga. Lagi cepat anda mencubanya, lagi cepat kesan yang akan anda rasa dan lihat sendiri. Orang sekeliling anda juga akan turut menyedarinya dan mula bertanya perubahan positif pada wajah anda. 

Order Set Jeragat Shaklee Dari Pakar

Hubungi Miza 0199363759 untuk dapatkannya dengan segera. 

Miza sudah menyelesaikan banyak masalah jeragat dengan berkesan. Rahsianya, teknik pengambilan vitamin yang betul dan tips kecantikan dari pakar nutrisi. Khas dikongsikan bersama pelanggan Miza sahaja. 

Jadi, Puan perlu dapatkan produk dari saya untuk teknik pengambilan yang betul. Salah cara makan Puan juga yang rugi.

Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

Atau anda boleh memesannya terus di icon di bawah. Tutorial menggunakan esell di sini





Carian berkaitan:

  • Krim jeragat molek
  • Ubat jeragat semulajadi
  • Krim jeragat semulajadi
  • Atasi masalah jeragat
  • Hilangkan jeragat
  • Petua elak jeragat
  • Jeragat tebal di muka
  • Cara rawat jeragat
  • Cara hilangkan jeragat tebal



Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

You Might Also Like

0 komen