5 Sebab Bisnes Shaklee Paling Menguntungkan Untuk Suri Rumah

Gara-gara kos sara hidup yang semakin hari semakin menjerat, ramai suri rumah mengambil keputusan untuk memulakan bisnes online dari rumah sambil jaga anak. Namun, tak ramai yang mampu survive dan terus bertahan dalam bisnes yang banyak persaingan dan penuh liku ini.

Modal yang terlalu besar, lambakan stok yang tak gerak-gerak membuatkan para peniaga mula gulung tikar kerana tak dapat pusing modal. Bukan je tak dapat untung, modal juga turut rentung.

Perlu ke mula sekali lagi, start balik dari kosong dan ulangi langkah yang sama over and over again?
Ada jaminan ke kali ni bisnes anda akan bertambah baik, untung makin banyak?

Puan tak payah pening, puan tak payah risau. Jangan susahkan diri ulangi kesilapan yang sama, rugi masa rugi duit.

Miza tunjukkan bagaimana cara buat bisnes online dengan modal kecil tapi untung besar dengan teknik yang dijamin berkesan dan tiada risiko rugi.

Apakah bisnes online yang paling menguntungkan untuk suri rumah, tak perlu modal besar, tak payah simpan stok?

Baca: Cara Pilih Bisnes Yang Menguntungkan Untuk Suri Rumah

Tak lain tak bukan, bisnes Shaklee. Miza berani kongsi dengan puan kerana Miza sendiri berada dalam bisnes ni dan dah buktikan teknik yang bakal diberikan ini adalah 100% berkesan.


Bisnes Yang Paling Menguntungkan Untuk Suri Rumah Yang Tak Punya Modal


5 Sebab Bisnes Shaklee Yang Paling Menguntungkan Untuk Suri Rumah

1. Modal Rendah Pulangan Tinggi

Tahukah anda, modal untuk memulakan bisnes Shaklee adalah serendah RM79.50**? Dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda akan menerima Kit Permulaan (Starter Kit) yang mengandungi Panduan Produk (Product Guide), Panduan Perniagaan (Business Guide), Panduan Produk Mini (Mini Product Guide) dan Keistimewaan Shaklee (Shaklee Difference).

Kit Permulaan ini ibarat tiket untuk anda memulakan bisnes Shaklee. Anda berhak mendapat semua ganjaran yang ditawarkan oleh Shaklee iaitu Cash Bonus, Convention Bonus dan Car Bonus. Macam mana nak dapat semua bonus yang ditawarkan ni? Ada strategi tertentu yang hanya akan diajar kepada ahli yang berdaftar di bawah Miza sahaja. Ada kumpulan sokongan online dan juga offline.


Bisnes modal rendah untung tinggi untuk suri rumah bercita-cita besar



**Yuran keahlian Shaklee RM79.50 untuk warganegara yang menetap di Semenanjung Malaysia
**Yuran keahlian Shaklee RM90.10 untuk warganegara yang menetap di Sabah / Sarawak


2. Mentor Yang Komited

Untuk memastikan bisnes yang berkekalan, kita perlulah mempunyai mentor yang betul-betul arif dalam bidang perniagaan yang diceburi. Jangan pilih mentor yang hanya bijak berteori tapi tak ada pengalaman langsung buat jualan. Macam mana nak ajar orang buat jualan kalau diri sendiri tak pernah menjual?

Miza komited belajar dari mentor Miza yang sudah berjaya dalam bisnes Shaklee kerana beliau mempunyai pengalaman yang luas dalam selok-belok perniagaan. Mereka lebih dahulu merasa jatuh bangun sebagai usahawan Shaklee, jadi mereka ada 'guideline' tersendiri untuk membina bisnes yang lebih kukuh.


cara pilih mentor bisnes yang betul






Setiap ilmu bisnes yang Miza belajar dari mentor akan diperturunkan kepada anak didik Miza pula. Alhamdulillah, Miza berjaya menggilap dua bintang dari susur galur Miza sendiri. Mereka juga sudah mencapai pendapatan 4 angka sebulan dengan bisnes Shaklee secara 'full time' dan juga 'part time'. 


3. Sistem Yang Lengkap

Shaklee menawarkan ganjaran yang lumayan kepada setiap pengedarnya, dan setiap orang mempunyai peluang yang sama rata. Selain mendapat faedah dari untung runcit, setiap pengedar Shaklee juga berhak mendapat faedah seperti bonus prestasi, bonus kepimpinan, bonus subsidi kereta, bonus tambahan, insentif coordinator, insentif istimewa dan juga konvensyen pelancongan.



Setiap pangkat dalam Shaklee ada syarat tertentu yang perlu dipenuhi. Sebagai mentor bisnes Shaklee, Miza akan ajar macam mana cara yang paling berkesan untuk mencapai pangkat yang diingini mengikut sistem yang telah ditetapkan.


4. Platform Online dan Offline

Bisnes Shaklee menawarkan pelan pemasaran secara online dan juga offline. Setiap pengedar bebas memilih cara pemasaran yang mereka selesa. Bagi suri rumah yang mempunyai pergerakan terbatas bersama anak kecil, anda boleh membuat pesanan melalui online dan Shaklee akan uruskan penghantaran pesanan terus kepada pelanggan anda. Senang sangat kan nak buat bisnes Shaklee, hanya di hujung jari sahaja.

bisnes online paling tepat untuk suri rumah

bisnes online paling bagus untuk suri rumah

bisnes online tanpa simpan stok

Bagi suri rumah yang lebih suka keluar rumah dan melakukan COD (Cash On Delivery) dan bersosial bersama pelanggan anda, anda boleh membuat pesanan dari cawangan Shaklee dan menghantar sendiri kepada pelanggan anda. Bukan hanya dapat buat duit, tapi boleh juga buat kawan.


5. Produk Permintaan Tinggi

Produk Shaklee merupakan produk permintaan tinggi. Setiap bulan ada sahaja pelanggan baru yang ingin mencuba produk Shaklee. Bila dah cuba produk Shaklee memang akan jatuh cinta dan akan repeat order. Kalau awalnya hanya mencuba vitamin, lama-lama akan cuba produk penjagaan kulit dan juga penjagaan rumah pula. Pendek kata, semua produk Shaklee akan dicuba kerana sangat berpuas hati dengan kualiti yang ditawarkan oleh Shaklee.

produk paling laris untuk bisnes online

produk paling laku untuk bisnes online
Paling istimewa mengenai produk Shaklee adalah ia terbukti selamat dan berkesan melalui kajian saintifik. Shaklee menjalankan landmark study ke atas vitamin keluarannya dan setiap keputusan menunjukkan pengguna Shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik berbanding sebelum menggunakan produk Shaklee.

Produk yang diyakini pastinya mempunyai ramai peminat dan bilangannya makin bertambah setiap hari. Sebagai seorang yang bijak, kita haruslah mengambil peluang ini untuk menjadi pengedar Shaklee dan sebarkan setiap kebaikan produk Shaklee. Kita semua berhak jalani hidup yang lebih baik, dari segi kesihatan dan kewangan. Kita juga berhak ada masa yang lebih berkualiti untuk keluarga.


Carian berkaitan: 
  • bisnes shaklee 
  • bisnes online shaklee 
  • shaklee business 
  • cara buat bisnes shaklee 
  • cara daftar ahli shaklee 
  • cara mula bisnes shakle 
  • kelebihan bisnes shaklee 
  • mentor bisnes shaklee


Anda Berminat Menjadi Pengedar Shaklee Dan Nikmati Ganjaran Hebat?

Dengan kualiti produk yang terjamin, Miza memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar Shaklee, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

You Might Also Like

0 komen