Cara Sembuhkan Tulang Patah Atau Retak Dengan Cepat

Anda pastinya inginkan tulang yang retak atau patah kembali sembuh secepat mungkin. Sebabnya, anda risau kalau-kalau tulang yang patah atau retak akan menjadikan anda hilang upaya atau menjadi cacat.

Tengok video ni sampai habis kalau nak tahu kisah kawan Miza hampir cacat akibat dihempap bola boling.




Dah tengok video ni? Miza ada kongsikan macam mana kawan Miza tak jadi cacat lepas amalkan produk yang hebat ni.

4 Produk Cepatkan Tulang Patah Atau Retak Kembali Sembuh


Jadi Miza kongsikan 4 Produk Berkualiti Tinggi Untuk Tulang Patah yang akan membantu anda sembuh dengan cepat. Yang paling penting, produk ini sangat selamat dan telah dibuktikan berkesan melalui ujian klinikal oleh para saintis yang berwibawa.


1. Vivix - Berfungsi untuk merawat sel tulang dan otot yang cedera. Vivix mengandungi antioksidan yang tinggi, jadi kesannya adalah sangat cepat

2. ESP - Merupakan sumber protein terbaik di pasaran yang lengkap dengan semua asid amino yang diperlukan oleh badan. Fungsi protein adalah membina sel tulang baru yang lebih sihat dan kuat. Jadi, sel tulang yang mati akibat patah tulang akan segera diganti dengan sel yang baru dan penyembuhan akan menjadi lebih cepat

3. Ostematrix - Komposisi utama tulang kita adalah kalsium. Jadi, untuk penyembuhan yang cepat, tulang kita memerlukan kalsium yang secukupnya. Ostematrix adalah pil kalsium yang lengkap dengan vitamin D dan magnesium yang membantu penyerapan kalsium yang lebih baik. Tulang baru yang mampat akan dihasilkan dan tulang yang patah akan segera sembuh.

4. Omega Guard - Kaya dengan asid lemak omega 3 yang bersifat antiradang yang sangat bagus untuk mengurangkan bengkak pada otot di sekitar tulang yang patah. Radang dan bengkak inilah yang menyebabkan anda berasa sakit. Jadi dengan pengambilan Omega Guard, kesakitan anda dapat dikurangkan.


Testimoni Dari Kisah Benar - Tulang Retak Akibat Terjatuh Bola Boling

Jom ikuti kisah kawan Miza yang mengalami tulang retak akibat terjatuh bola boling yang sangat berat itu. Bayangkan betapa sakitnya kaki beliau.

Alhamdulillah dengan izin Allah atas asbab ikhtiar dengan Vitamin Shaklee, kaki beliau sembuh dengan sangat cepat. Hanya 4 hari untuk kesan yang sungguh menakjubkan.




TESTIMONI 8: NOOR FAZIELA MOHD NOOR
[TULANG RETAK SEMBUH SELEPAS AMALKAN VIVIX].
Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix..
Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas.
Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. "Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah" sambil menangis.
Mintak suami ambikkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan.Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut.2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu. .
Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.




Order Vitamin Untuk Tulang Retak Dan Patah Dari Miza. Hubungi 019-9363759 Sekarang!





Dapatkan produk berkualiti ini dengan konsultasi terbaik dari Miza. Miza ajar cara makan yang betul-betul terbukti dapat cepatkan tulang yang retak atau patah kembali pulih seperti sedia kala. Anda pastinya inginkan kesan cepat, jadi pilihlah pengedar yang berpengalaman seperti Miza :)

You Might Also Like

0 komen