Cara Atasi Muka Yang Break Out Akibat Produk Timbang Kilo

Ada di antara kita yang terjebak dengan produk timbang kilo yang merosakkan muka

Sayang seribu kali sayang, wajah yang pada awalnya OK jadi makin rosak gara-gara nak cantik segera

Semakin hari anda semakin stress kerana wajah anda jadi break out, kulit anda rosak teruk 

Macam mana nak atasi masalah muka break out yang semakin kronik ni?

Jika anda ada masalah yang sama, ikuti perkongsian Puan Farah.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 5
TESTIMONI 11 : FARAH QURRATUN
.
[WAJAH YANG BREAKOUT TERUK KEMBALI CANTIK SELEPAS KONSISTEN RADIANT 4 DAN SKINCARE YOUTH].
.
Nama saya Farah Qurratun Aini. Isteri dan ibu kepada 2 orang cahaya mata. Saya nak ceritakan kisah benar bagaimana kulit saya boleh breakout teruk dan kembali cantik selepas bersama Shaklee.
,
Dulu semasa bujang saya terjebak dengan produk timbang kilo. Masa tu takde ilmu pon pasal kandungan yang bahaya dalam kosmetik timbang kilo. Tapi jenama produk tu dulu memang terkenal lah.
.
Minggu pertama pakai memang cantik kulit. Putih bersih. Licin dan lembab. Keadaan macam tu elok selama 3 bulan. Bulan ke empat masa tu dah nak kahwin, dah mula tumbuh jerawat. Risau ! Tapi nasib baik jurusolek pandai tutup jerawat yang ada.
.
Selepas kahwin, makin teruk. Berjerawat penuh . Merah-merah lagi. Masa ni dah tertekan. Orang pula makin bertanya kenapa kulit macam tu. Malu nak berdepan dengan orang. Bila pakai produk tu semakin pedih jadi saya berhenti pakai produk tu.
.
Suami bawa saya ke klinik kulit untuk dapatkan rawatan. Mana klinik kulit tak pergi. Semua klinik pergi. Bayaran bukan murah. Ratus-ratus semuanya. Tapi kesan tetap sama malah makin teruk pon ada. Jadi suami tak bagi teruskan pakai produk klinik.
.
Kemudian saya mengandung. Dalam tempoh mengandung hormon tak stabil pula maka kulit kembali teruk. Sampaikan saya dirujuk ke doctor pakar kulit di hospital kerajaan. Saya dibekalkan ubat yang dikawal maknanya ubat sapu yang kuat. Saya pakai juga sebab masa tu terpaksa pakai untuk bagi kulit reda dari alahan yang teruk.
.
Selepas bersalin saya teruskan sesi dengan pakar kulit tu. 3 bulan sekali. Tapi sebabkan saya tak guna selalu ubat yang dibekalkan maka saya discaj sendiri appoiment dengan doctor pakar. Sebab risau juga efek ubat tu. Yang saya perasan ubat tu hanya sembuhkan lapisan luar sahaja. Jika tak pakai ubat tu, naik kembali merah-merah dan gatal-gatal.
.
Tekanan sangat masa ni. Dah tak larat nak segan dengan orang. Dah sengsara rasa nak melayan pertanyaan orang lirikan mata yang terkejut tengok kulit muka. Keyakinan diri pon takde masa tu .
.
Jadi saya nekad untuk rawat kulit saya dari dalam. Jika rawat dari luar sahaja ia hanya sembuhkan lapisan kulit luar sahaja. Di lapisan dalam masih ada baki-baki bahan kimia yang bahaya.
.
Saya mulakan dengan GLA Complex untuk stabilkan hormon. Saya perasan bila hormon tak stabil kulit muka semakin teruk. Jadi saya mulakan dengan stabilkan hormone dahulu dengam mengambil GLA Complex. Kemudian saya konsisten set radiant 4 shaklee iaitu ESP, SR VitaC Plus, Gla Complex dan Collagen serta Vivix.
.
Selepas sebulan saya consume tanpa miss terutamanya collagen tu saya dapati kulit muka lebih elok berbanding sebelum nya. Dan ramai yang menegur kulit muka makin ok dari dahulu. Cuma masa ini masih kelihatan parut-parut lagi.
.
Dan bila skincare youth masuk, saya terus beli tanpa lepaskan peluang dan pakai setiap hari. Alhamdulilah saya rasa semakin cantik sekarang dan suami sendiri tegur kulit makin cantik, tona kulit lebih sekata dan parut-parut kelihatan semakin pudar. Kalau suami sendiri yang tegur tu betul lah kan..kulit makin baik dan makin cantik.
.
Saya sangat gembira dan keyakinan diri kembali yakin untuk berjumpa dengan orang dan berselfie. Syukur , produk Shaklee mengembalikan keyakinan diri saya.
.
Itulah Shaklee Effect saya !
Terimakasih Shaklee.



Sumber Testimoni : Supermom Shaklee Story

Rawatan Dalaman Dengan Vitamin Semulajadi

1. GLA Complex

  • Mengandungi minyak borage yang tinggi dengan kandungan gamma-linolenic-acid (GLA) yang bagus untuk keseimbangan hormon
  • Sangat penting sebagai penstabil hormon semulajadi
  • Hormon yang tak stabil akan mengundang pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan kulit kusam
  • Kandungan vitamin E mampu mengawal kelembapan kulit secara semulajadi, menjadikan kulit tidak terlalu kering dan tidak terlalu berminyak

2. ESP Soy Protein

  • Merupakan sumber protein yang paling lengkap dengan kesemua asid amino yang diperlukan untuk membina sel yang sihat
  • Kulit muka yang breakout mengandungi sel yang tidak sihat, jadi kulit sangat memerlukan protein yang cukup untuk bina sel yang sihat
  • Kulit yang cantik adalah kulit yang sihat
  • Kesan pengambilan ESP yang konsisten akan merawat kulit yang rosak akibat produk beracun

3. SR Vita-C Plus

  • Vitamin C dengan teknologi pelepasan berkala - hanya melepaskan 100mg vitamin C ke dalam darah untuk setiap jam
  • Berfungsi untuk meningkatkan sistem pertahanan kulit dari serangan luar yang merosakkan
  • Kulit yang sihat adalah kulit yang kuat dan mampu menepis seranngan luar
  • Tinggi dengan antioksidan yang berfungsi untuk meneutralkan kesan serangan radikal bebas
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi 

4. Collagen Powder

  • Serbuk kolagen paling halus dalam pasaran, cepat meresap dan memberikan kesan perubahan pada kulit dengan cepat
  • Berfungsi untuk menegangkan kulit dan memberikan tekstur kulit yang licin dan cantik
  • Mengatasi masalah muka rosak dengan sangat berkesan dan tindak balas yang cepat
  • Mengembalikan tona kulit yang lebih sekata dan berseri-seri
  • Menghilangkan kesan parut dan meratakan kesan lekuk akibat berlubang pada wajah

5. Vivix

  • Sumber antioksidan yang paling tinggi dari sumber polifenol tumbuhan semulajadi
  • Bertindak untuk mempercepatkan kesan penyembuhan kulit dari kesan breakout
  • Juga berfungsi untuk detox badan dari racun dan bahan kimia yang merosakkan kulit
  • Kesan pengambilan Vivix secara konsisten dan berterusan ialah badan akan kelihatan lebih muda dari usia sebenar
  • Kulit muka akan sentiasa berseri dan awet muda


Rawatan Luaran Dengan Skincare Organik


  •  YOUTH skincare terbaru dan tercanggih dari Shaklee
  • Menggalakkan penghasilan sel baru 10 kali ganda, memberikan kesan yang cepat dengan selamat
  • Merawat masalah pori besar, kulit kusam dan parut berlubang dari luaran dengan mempercepatkan penghasilan sel kulit baru bagi menggantikan sel yang rosak
  • Bebas merkuri, paraben dan 2500 bahan kimia lain yang merosakkan kulit
  • Formula exclusive dari saintis Shaklee, mempunyai patent (hak cipta terpelihara) dan dijamin berkesan

Dapatkan Konsultasi Muka Breakout Yang Berkesan Dari Miza

Hubungi 019-9363759 untuk dapatkan konsultasi muka breakout yang berkesan

Miza akan cadangkan keperluan produk berdasarkan tahap masalah yang anda alami

Jangan beli dari sebarangan sebab setiap produk ni ada cara makan dan teknik penggunaan tertentu untuk dapatkan kesan yang cepat

Jadi beli dari Miza sebab Miza akan ajar kepada customer Miza sahaja

Cepat klik icon di bawah untuk terus berhubung dengan Miza




You Might Also Like

0 komen