I want BIG APPLE! | Pakar Cantik

Thursday, May 14, 2009

I want BIG APPLE!

sungguh sangat teringin nak makan donat-donat yg yummmmy. kalo ade kete sure aku tak teragak-agak kuar ipoh, beli donatsss yg sedap. tp agak malang sbb kete kat umah. sape suh gatal tak nak bawak? padan muke! tunggu balik je lah cik mizah, kite makan ramai-ramai ngan family. yg tu lg syok, bole gelak sekuat hati dan makan byk-byk. adik aku msg suruh sabar, seminggu je lagi katenye.. baek, adikku sayang! kakakmu-yang-tak-macam-kakakmu ini akan terus bersabar. ape kate kali ni dikau plak yg blanje? boleh kan..?

11 comments:

  1. holla gewe...

    ni nk singgah jap sambil bwk berita....

    kamu telah ditagged oleh saya....huhuhu..

    n gud luck utk exam nanti...

    ReplyDelete
  2. laa.. igt kan berita nk blanje donat. keskeskes.
    ok2 nnt bile bosan aku buat lah tag itu ye.. thnks anway ;)

    ReplyDelete
  3. sedapnye..
    letakla gamba donat sekali! :P

    ReplyDelete
  4. malas la nk upload gamba. kalo nk air liur meleleh tgk donat sedap, sile2 la ke www.bigappledonuts.com. sure meleleh!

    ReplyDelete
  5. meleleh x? ewww~ abesla laptop dia. keskes :P

    ReplyDelete
  6. nak belanja donat??

    ermm.......

    ReplyDelete
  7. alah afil, malu-malu kambing plak die.. blanje la donat~ plisss ;)

    ReplyDelete
  8. donat??haha
    naseb bek i x suke sgt
    down 1 paper
    4 more to go
    best of luck to us :)

    ReplyDelete
  9. big apple sedap. serius sedap!
    yeap. gud luck to us ;)

    ReplyDelete
  10. babe, taw tak.. yang^2 tu suke donat gak.. ehem3, ade chemistry nmpak~ hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...