Lupa lagi | Pakar Cantik

Tuesday, September 18, 2012

Lupa lagi

Hi all; Assalamualaikum w.r.t :)

I'm still at office, waiting for rain to stop. It's quite a routine for the cloud to pour its contents these evenings. Wet evenings for us in Pantai Timur. Hehe.

Goshhh dah tak tahu nak tulis apa!

Since I'm a designer, I decided (just now) to design my own house because I'm not very happy with the design of my new office. I selalu tertanya-tanya apakah motif mereka mereka (mendesign) bangunan ini sebegini rupa? Susahlah kalau sudah menjadi designer lalu cerewet pula. HAHA.

I want a not-too-big house because I suspect I will not have enough time to do the 'kemas-kemas rumah' consistently. Or should I have a big house and give up my engineer work and become a full-time house wife? Errr lambat lagi, tak payah bazir ruang otak buat semak je banyak fikir. KAHKAH :P

Semalam pasal apa entah dua orang bertanya soalan berunsurkan peribadi yang sama yang buat I pelik lalu masih terngiang-ngiang soalannya hari ini. Dua orang yang berlainan di tempat yang berbeza pada masa yang tak sama.

"Baru bertunang ke?" Apakah muka aku sangat bahagia semalam lalu menunjukkan ciri-ciri orang baru bertunang? Apakah itu, aku tidak mengerti sebab aku sebenarnya biasa-biasa sahaja semalam. OKlah, aku mengaku, semalam muka aku lain sikit sebab aku pakai eyeliner. Hello, eyeliner jeeee! Belum lagi pakai bulu mata macam Cik Ta. Haa kalau pakai bulu mata silap-silap mereka tuduh aku pergi kahwin tidak ajak. I mean kawen senyap-senyap tak jemput orang datang kenduri, harap maklum.

Ish lambat pulak hujan ni nak berenti. Aku macam dah tiada idea nak tulis ni. Bos baru je balik. Lalu depan bilik (office) aku pastu tercegat macam nak cakap sesuatu. Lepas tu blah macam tu je. Buat aku kaget seketika. Lalu aku melambai supaya tak nampak awkward sangat. Bukankah lambai bos balik kerja tu nampak semacam ke? HAHA abaikan.

Harap-harap lepas ni ingatan aku makin kuat, selalu ingat akan kewujudan blog ini. Kadang-kadang macam kasihan sebab selalu dianaktirikan.

Eh hujan dah berenti, perlu ambil kesempatan ini untuk pulang ke rumah. Babai everibodi, take care!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...