Cerita pada ombak.. | Pakar Cantik

Sunday, March 17, 2013

Cerita pada ombak..

Ini gambar semalam, layan ombak ngan kak is kat pantai paka..

Kak is sempat bermadah (ecececeh) "Best kan tengok ombak, rasa macam nak keluarkan semua masalah, bagi pada ombak biar dia bawa pergi ke suatu tempat yang jauh dan tak datang-datang dah".

Kalaulah semudah itu hilangkan masalah, penuhlah laut dengan masalah manusia, habislah makhluk laut hidup tertekan. Apa kau ingat mereka tak ada masalah sendiri? HAHA. Mereka tak bersalah, janganlah bebankan hidup mereka dengan masalah duniawi yang sementara ini.. Just fear it;

FEAR - Face Everything And Rise :)

Cantik kan pelangi petang, langit senja dan laut tenang..? Terel kan Allah buat semua ni, bukan setakat cantik je malah mendamaikan juga. Subhanallah.. :)

2 comments:

  1. Ptt la kak sharifah ckp ikan jaws pn ade masalah..laut pnoh dgn masalah manusia rupenye...insang die tsumbat dgn masalah manusia. @@"

    Terjawab sudah riddle kak sharifah.keep on blogging!hihi

    sidenote: jaws ad insang ke?fail bio haiwan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Thanks for dropping by ;)

      P/s: Sy pon tak sure jaws ada insang ke tak.. Kene tanya encik gugel ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...