Produk Hilangkan Parut Jerawat Dan Kecilkan Liang Pori Besar 100% Semulajadi

Assalamu'alaikum w.r.t

Wanita dan cantik memang sangat sinonim. Kerana ingin kelihatan cantik, wanita sanggup lakukan apa sahaja. Ada yang sanggup berbelanja ribuan ringgit sebulan untuk rawatan muka dan produk kecantikan. 

Kerana inginkan kesan cepat, sesetengah wanita menjadi taksub dan tidak menghiraukan kesan sampingan yang mungkin terjadi. Sudah terkena baru terngadah.

Apabila muka menjadi sensitif dan masalah kulit menjadi semakin teruk barulah tercari-cari produk tanpa bahan kimia berbahaya. Kesian, dari kulit sihat menjadi rosak. Sudahlah rosak, susah nak baik pula. Sayang seribu kali sayang.

Mujurlah ada produk kecantikan Shaklee yang mampu merawat masalah kulit dari dalam. Miza sentiasa percaya, kecantikan datang dari dalam. Apabila sel dalaman badan kita sihat, seluruh badan kita termasuk kulit akan sihat. Dari dalam terpancar ke muka, berseri-seri seluruh wajah gitu.

Ikuti pengalaman Puan Nurul Zunorain yang menggunakan vitamin semulajadi Shaklee untuk menghilangkan jerawat. Bukan hanya jerawat hilang, malah parut jerawat juga turut hilang dan liang pori yang terbuka luas juga semakin mengecil. Magic betul lah vitamin Shaklee ni.


********************

MEI 2016 (MUSIM KEDUA)
TESTIMONI 18: NURUL ZUNORAIN JAAFAR
.

[ LIANG-LIANG PORI MENGECIL DAN PARUT JERAWAT HILANG ]
.

Assalamualaikum..

Saya ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang mengamalkan Vitamin hebat Shaklee ini.
.

Sebelum ini saya mengambil set vitamin Shaklee untuk menghilangkan jerawat, tetapi secara tidak langsung saya sedar parut-parut jerawat saya cepat pudar dan hilang.
.

Ini adalah antara set vitamin yang saya ambil bagi memastikan kulit saya seimbang.

✔ ESP Shaklee
✔ Vitamin C
✔ Vitamin E

Kombinasi antara Vitamin E + Vitamin C + Esp sangat-sangat superb hasilnya. Saya juga menggunakan Vitamin C sebagai masker pada waktu pagi dan Vitamin E sebagai masker diwaktu malam.
.

Hasilnya setelah mengamalkan vitamin tersebut adalah :

✔ Liang2 pori di wajah saya yang besar dahulu akibat kesan jerawat kini semakin kecil dan tertutup.

✔ Blackhead & Whitehead berkurang

✔ Ketika saya mengenakan bedak di wajah juga kelihatan lebih rata dan flawless.

✔ Tak perlu belanja yang besar untuk mencari produk-produk yang mahal.

✔ Kini saya kurang ke mana2 spa untuk membuat facial,kerana kulit saya kini tidak seperti dahulu yang banyak dengan masalah.

✔ Kulit saya bertambah sihat dan anjal.

✔ Saya tidak lagi terpengaruh dengan lambakan produk yang merbahaya di luar sana

✔ Kulit kekal lembap dan lembut serta tidak berminyak

✔ Kurang mengenakan mekup yang tebal dan merimaskan

✔ Kulit sihat secara semulajadi

✔ Tampil lebih yakin
.

Hanya dengan vitamin Set Kecantikan Shaklee saya dapat mengembalikan kulit remaja saya yang dahulu di mana pernah dirosakkan oleh bahan-bahan kimia yang melekat di wajah saya kerana berpikiran singkat untuk tampak cepat cantik sebelum ini.
.

Apabila saya mula mengenali vitamin Shaklee baru saya sedar sebenarnya kecantikan luaran itu perlulah terlebih dahulu kita mengutamakan penjagaan dalaman . Yakni dengan mengkonsume vitamin yang cukup mineral, antioksidan, membantu penghasilan kolagen dan reproduktif. Mencegah itu lebih baik daripada merawat
.

Sekian sahaja perkongsian dari saya,segalanya adalah asbab untuk kita berikhtiar selebihnya Allah jualah yang mengizinkan. In Sha Allah.
.

P/s ringkas : Pilihlah bahan-bahan semulajadi yang selamat digunakan.






Sumber testimoni: Supermom Shaklee Story


********************



Konsultasi Kulit Cantik


Hubungi Miza 0199363759 untuk order vitamin Shaklee dan konsultasi kulit cantik yang berkesan.






Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)





Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?


Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya Nor Amizah Azid 019-9363759 jika berminat menjadi pengedar, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Jana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee. Sertai Miza dalam group rahsia untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.



Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

You Might Also Like

0 komen