Turunkan Tekanan Darah Secara Semulajadi - Dijamin Selamat!

Ibu atau ayah anda sering mengadu penat dan tidak bermaya gara-gara penyakit darah tinggi. Mereka selalu merungut bila terpaksa makan ubat yang banyak.


Anda sebagai anak ingin ringankan beban ibu bapa yang sudah banyak berjasa. Anda mahu ibu bapa kembali sihat dan ceria tanpa perlu bergantung kepada ubat

Jadi, anda mencari cara yang selamat untuk turunkan tekanan darah yang tinggi. Sebab anda risau tekanan darah yang terlalu tinggi akan menyebabkan strok pula.



Takut kan bila tengok statistik penyakit darah tinggi menjadi penyumbang utama kematian di Malaysia. Semoga kita tak termasuk dalam golongan tersebut.

Jadi, sebagai langkah pencegahan, Miza senaraikan beberapa vitamin semulajadi untuk turunkan tekanan darah dengan selamat untuk rujukan anda.


Vitamin Semulajadi Untuk Pesakit Darah Tinggi

1. OmegaGuard

• Kaya dengan Asid Lemak Omega-3 yang tulen 
• Membantu merendahkan tekanan darah, mengurangkan triglycerides, melambatkan pembentukan plak di dalam salur arteri, serta meregulasikan kadar degupan jantung supaya tidak menjadi luar biasa.

2. Garlic Complex

• Bawang putih bantu mencairkan darah, membersihkan darah, dan melancarkan pengaliran darah. 
• Kajian perubatan membuktikan bawang putih bantu menenangkan saraf dan menguatkan jantung. 
• Pengambilan suplemen bawang putih (seperti Garlic Complex) dalam jumlah yang sesuai, bantu menurunkan kadar kolesterol jahat LDL dalam badan, sekaligus bantu menurunkan tekanan darah tinggi.

3. OsteMatrix

• Kalsium dan Magnesium berfungsi seperti elektrolit; bermakna ia memberi impak kepada jumlah air di dalam badan, beri kesan kepada pH di dalam darah, serta memainkan peranan penting dalam kontraksi dan rehat sel otot jantung.
• Kalsium dan Magnesium mineral penting untuk meregulasikan degupan jantung dan tekanan darah.

4. Sustained Release Vita-C Plus

• Vitamin C penting untuk melindungi pembuluh darah supaya menjadi lebih elastik, sekaligus bantu pengaliran darah menjadi lebih baik. 
• Apabila salur darah dipenuhi kolesterol, plak kolesterol ini akan menempel di dinding salur darah
• Tanpa Vitamin C yang cukup, salur darah menjadi kurang elastik, dan lama kelamaan menjadi keras dan mudah pecah. 
• Mereka yang mengalami salur darah pecah seperti pesakit strok adalah disebabkan salur darah mereka tidak lagi elastik, kerana plak kolesterol yang menebal.

5. Vivix

• Mengandungi resveratrol  tinggi yang membantu dalam mengurangkan risiko penyakit jantung dan tekanan darah tinggi
• Resveratrol dapat menurunkan trigliserida, LDL dan lemak berlebihan di dalam darah serta meningkatkan nisbah kolesterol HDL dan LDL.
• Resveratrol juga berperanan sebagai “pembersih pembuluh darah”, Membantu menurunkan kepekatan darah dan mencegah terbentuknya pembekuan darah
• Mencegah terbentuknya arteosklerosis (keradangan pada pembuluh darah), mencegah kekejangan pembuluh darah, mengawal bekalan darah normal ke seluruh jaringan dan organ tubuh
• Memperbaiki pengerasan pembuluh nadi dan tekanan darah serta mencegah penyakit yang berkaitan dengan saluran darah jantung.


Testimoni Bebas Darah Tinggi

TESTIMONI 14: PUAN ARBAYIAH MOHD NOH
SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX



AssalamualaikumNama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun.
Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan Vivix kerana masalah darah tinggi, sakit tumit dan cepat penat.
Saya pernah mencuba pelbagai suplemen, berjumpa doktor dan membeli produk lain seperti Jus Nusa*****, Jus dari produk Zhul*** dan macam-macam lagi. Doktor juga membekalkan ubat-ubatan setiap kali selepas check up.
Saya mula mengenali Shaklee melalui phamplet yang dibawa pulang oleh anak saya, Nurliyana. Beliau merupakan seorang pengedar Shaklee. Saya juga turut membuat pembacaan di Internet untuk mengetahui kandungan Vivix serta membaca testimoni-testimoni di Internet.
Saya mengambil 1 sudu teh Vivix setiap pagi. Selain Vivix, saya turut mengambil Ostematrix setiap hari. Selepas 5 bulan mengamalkan kedua-kedua produk ini secara konsisten, bacaan darah tinggi saya telah menurun dan dulu setiap 1-2 bulan saya perlu pergi ke klinik untuk check up, kini cuma 6 bulan sekali sahaja.
Saya juga telah menghabiskan 2 botol Vivix dalam tempoh 5 bulan ini.
Saranan anda saya untuk pembaca yang mempunyai masalah seperti saya, minumlah Vivix untuk kesihatan yang menyeluruh. Saya berasa sangat gembira kerana bacaan darah tinggi saya telah berkurang bacaannya.  
Saya juga sangat berpuas hati sebab dengan Vivix ini saya tidak lagi perlu mengambil ubat-ubat lain. Ianya memudahkan saya yang tak suka sangat makan ubat ini.
Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana memperkenalkan Vivix kepada saya.  
Selama 4 tahun saya menghidap darah tinggi ini, akhirnya saya bebas.
Malah berat badan saya juga turun dengan banyak selepas mengamalkan Vivix.
Terima kasih Vivix! Saya sayang Vivix!


Anda rasa terkesan dengan testimoni yang Miza kongsikan di atas kerana kisahnya sama seperti anda, atau ibu bapa anda.

Anda ingin cepat sihat dan bebas dari masalah darah tinggi seperti Puan Arbayiah kerana anda tahu, tekanan darah yang terlalu tinggi mampu mengundang strok.

Jadi, segera bertindak kerana masa tak menunggu kita!

Beli Dari Miza Hubungi 019-9363759 Sekarang!

Kelebihan bila anda beli dari Miza ialah Miza akan berikan jadual makan vitamin yang tepat kepada anda. Miza akan terangkan bilakah masa yang paling sesuai untuk makan vitamin jika anda ada mengambil ubat dari doktor.

Miza nasihatkan anda beli dari pengedar yang berilmu dan berpengalaman seperti Miza. Jangan terlalu taksub dengan harga murah semata-mata kerana kesihatan kita terlalu tinggi nilainya.

You Might Also Like

0 komen