Review Youth Skincare - Testimoni Pemenang 'Youth Star Contest'

Pihak Shaklee telah menganjurkan satu pertandingan untuk pengguna Youth Skincare pada May 2018.

Seramai 70 peserta telah menyertai Pertandingan 'Youth Star' ini dan 6 orang telah terpilih sebagai Pemenang (Top 6)



Miza sendiri sangat terkejut bila melihat perubahan kulit mereka setelah menggunakan Skincare Youth.

Ada antara peserta pertandingan ni yang kulit breakout aibat tersalah guna produk timbang kilo yang memudaratkan.

Ada juga yang kulit rosak akibat selalu terdedah kepada sinaran matahari akibat tuntutan kerja sebagai jurutera di lapangan

Mereka sendiri pun seakan tidak percaya Skincare Youth mampu memulihkan masalah kulit mereka dengan cepat dan selamat.

Ternyata, mereka sangat berpuas hati dengan produk organik yang dikuasakan oleh kemajuan sains ini. Mereka juga akui, ini adalah pelaburan terbaik untuk kulit mereka.

Jadi, memang betullah jaminan yang pihak Shaklee berikan kepada pengguna Youth Skincare  - dijamin berkesan dan 100% selamat


Pemenang Top 6 Youth Star Contest

Ikuti pengalaman 6 Pemenang Pertandingan 'Youth Star'.

Anda saksikan sendiri macam mana Skincare Youth telah membantu mereka mendapat kulit yang lebih sihat dan sekaligus menjadikan mereka wanita yang lebih berkeyakinan.








Testimoni Youth Star 1 : Siti Norlida Ismail

Saya mempunyai pengalaman buruk dengan produk penjagaan kulit yang tidak sesuai yang menyebabkan bekas parut di wajah. Saya juga menghidapi jerawat batu, bintik putih, bintik hitam dan liang pori terbuka. YOUTH membantu mengurangkan masalah kulit saya kerana ia memulihkan kulit menjadi lebih sihat dan meningkatkan keyakinan diri saya!




Testimoni Youth Skincare 2 : Elly Fhriscka Matin

Saya mempunyai masalah jerawat yang teruk yang menyebabkan parut dan pigmentasi. Dengan YOUTH, kulit saya kini lebih lembap dan lembut serta tona kulit saya bertambah baik. Sekarang, saya boleh pergi keluar dengan yakin tanpa memakai sebarang solekan. Itulah kelebihan memiliki kulit yang sihat dan berseri!



Testimoni Youth Star 3 : Nor Faizura Murad

Sebagai guru, penampilan dan sikap saya penting untuk dihormati oleh pelajar dan ibu bapa, serta menjadikan mereka berasa selesa kerana guru mewakili profesion pendidikan. Kedua-dua YOUTH dan bengkel penggayaan peribadi membantu saya mencapainya dan meningkatkan keyakinan diri saya!




Testimoni Youth Star 4 : Nurul Amelza Kamel

Sebagai jurutera di lapangan, saya sentiasa berada di bawah sinar matahari dan mengalami jerawat yang teruk pada pipi dan mengakibatkan parut yang dalam. Dengan YOUTH, ianya telah mengurangkan parut, mendedahkan kulit yang licin dan lebih lembut. Sekarang, saya tidak lagi takut dengan sinaran matahari.




Testimoni Youth Star 5 : Zarith Sofia Ibrahim

Keyakinan diri saya meningkat selepas menggunakan YOUTH. Kulit saya pada mulanya berminyak dan kasar tetapi kini sudah menjadi licin. Saya jatuh cinta dengan Age Defense Moisturiser - SPF50 kerana ia membantu melindungi kulit saya dari sinar matahari yang membahayakan dan mengelakkan kulit merah




Testimoni Youth Star 6 : Nur Amalina Izzati Ismail

Wajah saya pernah penuh dengan jerawat dan saya mudah mengalami kemerahan kulit. Akibatnya, saya menjauhkan diri dari kamera walaupun semasa konvokesyen saya. Lihat saya sekarang! Kulit saya kelihatan lebih bersih dan lebih berseri. Terima kasih YOUTH kerana meningkatkan keyakinan diri saya dan memulihkan kulit kepada yang lebih sihat dan muda!







Order Skincare YOUTH Sekarang

Anda juga mengalami masalah seperti mereka sebelum menggunakan Skincare Youth?

Hubungi Miza di 019-9363759 sekarang untuk sebarang pertanyaan mengenai masalah kulit dan order Skincare Youth dengan konsultasi terbaik.

Atau, klik icon di bawah untuk terus Whatsapp Miza


Order Youth Skincare Di Sini



Kenapa Anda Kena Beli Skincare Youth Dari Miza?

Pastikan anda beli dari Miza supaya anda mendapat konsultasi terbaik untuk kesan optimum dari skincare terbaik abad ini.

Rugilah anda dah beli produk terbaik tapi tak mendapat bimbingan produk yang sewajarnya.

Ini adalah servis yang Miza sediakan kepada setiap pelanggan Miza:
  • Miza adalah trusted seller dan sangat disenangi pelanggan Miza
  • Miza sering menghadiri kelas rasmi anjuran Shaklee untuk menambah lagi ilmu mengenai produk yang dijual
  • Miza pakar dalam menyelesaikan masalah berkaitan kulit dan kecantikan
  • Miza yakin dapat membantu anda mendapat kulit yang cantik dengan menggunakan produk yang paling selamat
  • Miza membuka peluang kepada anda yang minat dengan perniagaan 'mobile spa' dengan menggunakan produk terbaik ni


Video Miza semasa menghadiri Youth Party anjuran Pihak Shaklee. 
Miza diajar cara penggunaan skincare Youth yang betul untuk hasil optimum
Miza juga turut belajar cara untuk memulakan perniagaan 'mobile spa'


Beli Youth Skincare Secara Online

Anda juga boleh membeli Youth Skincare secara online menggunakan kad debit / kredit.

Klik butang merah di bawah untuk terus order tanpa hubungi Miza



You Might Also Like

0 komen