UZZ - We are here! | Pakar Cantik

Thursday, January 9, 2014

UZZ - We are here!

Assalamu'alaikum w.r.t

Setelah beberapa hari perjalanan (entry), akhirnya kita telah sampai di UZZ. Sebab malas nak taip banyak-banyak, saya sudahi entry kali ini dengan sekeping gambar kenang-kenangan yang berwarna-warni. Ni tempat wajib ambik gambar kalau ke UZZ. Selagi tak ambik gambar kat sini jangan balik. Tengok lah tu, tak pernah lengang, ada je orang.. Siap berkongsi gambar lagi dengan dua orang asing. Untunglah mak cik yang kitaorg tolong tangkapkan gambar yang tolong kitaorang tangkap gambar balik tu.. Hmmmph!

Sekian entry pemalas. Eh tetiba dah habes.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...