Masih menunggu?

Ok. Aku sudah sampai di Tesco Sri Alam, tempat yang dijanjikan tadi. Aku nekad datang tanpa menunggu lampu hijau dari Zu. Kelaparan membuatku bertindak luar kawalan. Kan aku ada tulis tadi pasal tekanan. Kelaparan juga salah satu tekanan (bagi aku) dan tanpa disangka, tekanan ini mendorong positiviti kepada aku. Menunggu bukankah sifat mulia?

Zu baru call, katanya baru nak gerak. Baiklah Zu, aku setia menanti di sini.

Aku rasa macam takde motif aku update blog bercerita pasal menunggu kawan untuk pergi makan. Dah takde idea sangat ke ni?

Aku rindu kampung, walau baru tak sampai seminggu sampai Pasir Gudang dari Bachok. Ok, aku taknak berangan kewujudan pintu suka hati yang sangat kartun itu. Tapi aku kagum betul dengan manusia kreatif yang reka kartun tu. Bikini bottom; paling tak boleh blah boleh plak si spongebob tu main tanggap si obor-obor macam tangkap kelip-kelip kusangka api. Dia tahu tak aku allergic dengan obor-obor? Macam la dia kisah kan?

Ok lah. Dah malas nak menaip. Taip banyak-banyak buat aku lapar. Kalau tak menaip pon, aku memang tengah lapar pon. Makin lewat makan makin tinggi chance aku menggemok. Ok rilek je. Puasa tahun depan kurus balik.

You Might Also Like

0 komen