Just Dance!

Just dance, gonna be okay
da doo doo doo
Just dance, spin that record babe
da doo doo doo
Just dance, gonna be okay
duh-duh-duh-duh
Dance dance dance ju-just dance


Again, lagu Lady Gaga.
Kalau tengah study (Operations Management (OM) misalnya), janganlah didengari lagu ini. Lagi-lagi kalau orang yang tengah study tu agak addicted dengan dance mat yang baru dibeli tak sampai seminggu.

Janganlah tiba-tiba orang tu nanti terkinja-kinja sambil study. Hahaha. OK, tak lawak dan jangan gelak! :p

Selain addicted to dance mat, the author (wah, mode final report sangat~) juga addicted dengan ikan, yang juga disebut oleh orang putih as fish atau pun ikang oleh orang Ganu dan absolutely ike for Kelantanese. The author sebenarnya sedang cuba menaip ayat yang menggambarkan 1Malaysia tapi malangnya beliau tidak menguasai bahasa yang dituturkan oleh bangsa-bangsa lain di Malaysia. Pity the author. Takpe, the author boleh cuba lagi dalam entri-entri akan datang.

Secara simboliknya, perenggan di atas menggambarkan the author addicted to fishing. Wah Wah Wah! Fiwit fiwit.

Ingat entri ini? Refer kepada p/s yang terselit itu ya. Gambar-gambar cun tu jangan tengok lama-lama, kitaorang malu :p

Saya move on sekarang.
Saya akan menceritakan perihal hobi baru saya itu, tetapi secara gambaran sahaja. Maksud saya, bercerita dengan kaedah bergambar. Atau dalam erti kata lain, tengok je lah gambar-gambar kat bawah ni...


Macam comel je gambar ni, dat's y tiba-tiba masuk entri walau takde kaitan :p



First time pegang joran. Nampak sangat kekok, tapi pandai berlakon







Sebenarnya ikan itu dipancing oleh Juwe, cekgu memanceng saya.. Saya hanya berlakon depan kamera :D










Muka excited dapat ikan. Sebelas beb, 11! Ye, sebelas ekor and the best part is, aku panceng sendiri! Tapi ofcos size kecik-kecik. Next time boleh cuba lagik!


OK, dah nak pukul 6 petang dah ni.. dancing time!
Tata all :)

You Might Also Like

0 komen