Cara Hilangkan Rasa Klorin dan Payau Air Minuman di Rumah Dengan Murah dan Selamat

Assalamu'alaikum w.r.t

Air sangat penting untuk tubuh kita berfungsi dengan optimum, Setiap hari kita perlu minum 2-3L air kosong sehari untuk memastikan tubuh kita dapat menjalankan setiap tugasnya dengan cekap dan efisien.

Kekurangan air dalam badan akan mengakibatkan dehidrasi dan mendatangkan pelbagai masalah kepada kesihatan kita. Oleh itu, kita perlu minum air kosong yang mencukupi.

Namun, kita perlu pastikan air minuman kita adalah bersih dan selamat diminum untuk mengelakkan masalah kesihatan. Air paip di rumah kita sudah dicampur klorin dan berasa sedikit payau.

Kadang-kadang kita berasa tidak berselera untuk minum air kosong atau air masak. Sudahnya, kita menambah perisa seperti coklat, kopi dan sebagainya. Dan juga menambah gula dan kalori yang akan meningkatkan risiko diserang pelbagai penyakit kromik seperti kencing manis, darah tinggi dan penyakit jantung.

Air Minuman Kita, Selamatkah Diminum?



Tahukah anda bahawa air pili yang sampai ke rumah kita turut mengandungi bahan kimia dan bahan-bahan pencemar yang lain? Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman yang kita minum setiap hari. Logam berat, sisa pencemaran industri mahu pun racun perosak. Bahan cemar berbahaya ini boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan masalah kesihatan dalam jangka panjang.


Menurut Amerika Syarikat agensi perlindungan alam sekitar, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum pada manusia. Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minuman yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.



Ini bermakna, air yang kita ambil terus daripada pili rumah kita kurang selamat walau pun telah dimasak sebelum diminum. Air yang kita masak hanyalah membunuh bakteria yang ada tetapi logam berat masih ada di dalamnya. Walaupun air tersebut kelihatan jernih, ia masih menyimpan bahan tercemar yang tidak kelihatan. Kesan jangka pendek memang sukar dilihat. Cuba bayangkan apa akan berlaku 20-30 tahun akan datang kepada tubuh kita jika kita mengabaikan penggunaan air bertapis untuk diminum?




Bagaimanakah caranya untuk menghilangkan rasa klorin dan payau air minuman di rumah dengan murah dan selamat?

Bagaimanakah memastikan air minuman kita bebas dari logam berat dan bahan pencemar yang lain?

Bagaimanakah menapis air tanpa membuang kandungan mineral yang diperlukan oleh tubuh kita?

Miza menggunakan Get Clean Water Pitcher dari Shaklee untuk menghilangkan rasa klorin dan payau dalam air minuman di rumah Miza.


Jag Air Berpenapis Mudah Alih Yang Murah dan Menjimatkan

Penapis air mudah alih dan jimat kos


Sistem penapisan Get Clean Water Pitcher
Sistem penapisan Get Clean Water Pitcher


penapis air paling berkesan singkirkan logam berat dari air paip


Keistimewaan Penapis Air Shaklee Get Clean Water

  1. Ringan, mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Setiap kali travel, saya akan bawa jag penapis air ini bersama-sama.
  2. Cara pemasangannya ringkas. Saya pasang sendiri je di rumah berdasarkan manual yang diberi. Jimat masa dan tenaga.
  3. Tidak perlu penyelenggaraan untuk membersihkan 'filter'. Cukup 303 liter atau 80 gelen, filterhanya perlu ditukar kepada 'filter' yang baru. Filter ni tak mahal pun harganya, sangat mampu milik. Saya yakin, segenap lapisan masyarakat pun mampu memilikinya.
  4. Rasa airnya sangat segar dan air yang ditapis oleh penapis comel ini jugak sangat jernih. Setanding dengan penapis air yang berharga beribu-ribu ringgit tu...jimat pun jimat.
  5. Sangat mudah digunakan. Hanya tuangkan air ke dalam jag, tunggu sehingga selesai ditapis, kemudian minumlah air dengan gembira.
  6. Kos seliter air hanyalah 30 sen sahaja. Bayangkan jika dibandingkan dengan air minuman atau air mineral yang kita beli di kedai
  7. Mengurangkan pencemaran alam. Botol-botol plastik dapat dikurangkan di tempat pelupusan sampah.
  8. Mempunyai pH 7.5, menghampiri pH air terbaik di dunia, air zam zam
air tapis get clean water hampir menyamai pH air zamzam






Get Clean Water Pitcher - Review





Testimoni Shaklee Get Clean Water - Jag Penapis Air Super Jimat 


testimoni get clean water pitcher shaklee

testimoni penapis air mudah alih

testimoni penapis air jimat kos
testimoni penapis air jimat kos dan mudah dikendalikan

penapis air terbaik abad ini

penapis air kekalkan kandungan mineral dalam air minuman




Order Get Clean Water Pitcher Sekarang

Hubungi Miza 0199363759 untuk order get clean water pitcher.

Jaminan Miza - servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)

***** 


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759


Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee?Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen