Pencuci Muka Universal Untuk Kulit Jerawat, Jeragat dan Kusam - Sesuai Untuk Lelaki dan Perempuan

Assalamu'alaikum w.r.t

Wajah kita menjadi tumpuan apabila berhadapan dengan orang ramai. Sedikit sebanyak, penampilan wajah akan mempengaruhi tahap keyakinan seseorang.

Jika muka cantik tanpa sebarang cela, kita dengan sendirinya menjadi yakin untuk berbicara dan melontarkan idea bernas dalam setiap perbincangan yang disertai. Namun, jika muka banyak cela seperti jerawat, jeragat dan kusam, kita menjadi kurang keyakinan. Kita lebih banyak mendengar dari mencelah.

Asyik terfikir-fikir je macam mana nak atasi masalah wajah yang berjerawat, jeragat dan kusam ni. Sudah banyak produk kecantikan yang dicuba namun hampa, tidak memberikan kesan seperti yang diharapkan. Malah, masalah wajah yang pada mulanya sedikit menjadi bertambah parah.

Selain penjagaan dalaman untuk kulit sihat dan cantik, kulit juga perlu dibelai dari luaran. Caranya adalah dengan menggunakan produk skincare yang semulajadi, selamat dan berkesan.

Lambakan produk kecantikan yang menjanjikan kesan cepat dan dijual dengan harga murah membuatkan ramai di antara kita yang terpedaya. Natijahnya, muka menjadi semakin teruk sehinggakan ada yang terpaksa menjalani pembedahan untuk membaiki kerosakan wajah bahana kosmetik beracun.

Pencuci Muka Universal Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit


Gentle Deep Foaming Cleanser

Keistimewaan Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Lembut dan tidak mengeringkan kulit
  • Ramuan Utama Gentle Deep Foaming Cleanser:
  1. Rumpai Laut - Menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel kulit mati dan menegangkan
  2. Alga Hijau - Menyahtoksin dan melembapkan
  3. Strawberi Begonia - Mencerahkan dan mengimbangkan pigmen

5 Cara Nutri White Gentle Deep Foaming Cleanser Bekerja


1. Sangat Halus
Pencuci muka universal ini sangat halus dan mampu mencuci sampai ke dalam liang roma. Kotoran dan bakteria akan dibersihkan untuk kulit lebih cantik dan sihat.

Gentle Deep bermaksud cuci sampai ke dalam dengan lembut, tanpa mengeringkan kulit.


2. Detoks Kulit
Bukan perut sahaja bertoksin, kulit juga mengandungi toksin. Toksin dalam kulit boleh datang dari luar (persekitaran tercemar) atau dari dalam (pemakanan). 

Pencuci muka universal yang ekslusif ini diperkaya dengan Alga Hijau semulajadi akan menghilangkan toksin pada kulit. 

Toksin dalam liang-liang pori akan menyebabkan jerawat merah dan bengkak. Kulit bertoksin adalah kulit yang lemah.


3. Melembap Dengan Cukup
Kelembapan sangat penting untuk segarkan kulit. Tapi jika terlalu lembap akan sebabkan jerawat tumbuh. Kalau terlalu kering pula kulit akan menjadi pedih dan menggelupas.

Yang masalahnya, banyak pencuci yang buatkan kulit jadi terlalu kering. Jadi, pencuci muka Gentle Deep ini akan berikan kelembapan yang sangat sesuai untuk kulit. 

Untuk kulit berminyak, pencuci muka ini akan kurangkan penghasilan minyak berlebihan manakala untuk kulit kering, ia akan tingkatkan kelembapan supaya tidak kering dan kusam. Kulit yang terlalu kering akan menyebabkan jeragat lebih senang naik dan menjadikan kulit kurang seri.


4. Cucian Sempurna
Kandungan Rumpai Laut dalam pencuci muka universal ini menghilangkan kotoran dan membuang sel-sel mati pada kulit. Sel mati ini sangat bahaya, bila lama melekat ia akan menjadi hitam. Sebab itu ramai orang muda ada jeragat sekarang.


5. Ada Vitamin C Semulajadi
Vitamin C sangat bagus untuk jerawat dan jeragat. Ia bukan sahaja mencerah tetapi meningkatkan kolagen untuk kesihatan kulit. Vitamin C juga membantu pemulihan kulit yang cedera dari jerawat atau jeragat. 

Jerawat akan kecut dengan cepat sebab kulit jadi sangat sihat.Jeragat akan cepat pudar dan tompok hitam semakin cerah. Kulit gelap yang kusam juga akan semakin cerah dan mula naik seri.


Baca:
Cara Memilih Pencuci Muka Sesuai Dengan Jenis Kulit
Pencuci Muka Jerawat
Pencuci Muka Kulit Kering


Testimoni Pencuci Muka Universal Shaklee




Konsultansi Kulit

Hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut.

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****
 

Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee? Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen