Hello February | Pakar Cantik

Sunday, February 1, 2015

Hello February

Assalamu'alaikum wrt..

Hai Februari, seronok berjumpa kamu. Kurang dua minggu dari hari ini saya akan bernikah, insyaallah.. 

Cepat sangat masa berlari. Sedar-sedar dah nak kahwin (klise; padahal setiap hari aku sedar aku akan nikah pada 12 Februari 2015 dan setiap hari aku sedar perasaan aku bermacam-macam dan setiap hari jugaklah aku asyik tanya diri sendiri "Betul ke aku dah nak nikah?" dan diikuti dengan soalan "Sudah bersediakah aku?").

Scarry betul nak jawab soalan last tu. Sebab aku macam tidak punya jawapan untuk soalan klise tersebut. Kali ini tidak sempat prepare jawapan sebab entah lah tak tahu nak kata apa. Entahlah entahlahhhh. Nak rasa apa pun aku tak tahu.

*******

Dah 3 Februari hari ni tapi entri tak publish publish lagi. Nampak tak aku dah tak tahu nak rasa apa? Aku tawakkal je, harap semuanya baik-baik je.. Walau apa pun terjadi, ini ketentuan Allah.

Ok lah dah malas nak menaip. Jumpa lagi apabila aku sudah rajin menaip.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...