Another one

Macam semalam, pagi ini juga indah..
Aku suka <3

Woke up early
Tapi takde lah awal sangat, cukup2 utk subuh on time

Got a message from a good friend
SMS malam tadi tapi masa tu dah tido, baru reply pagi ni
Berbalas SMS, senyum sendiri
Somehow, 'the conversation' made me feel goooood :)

Neschoc memang sedap, lagi sedap dari neslo
And nescafe is really something
Somehow rasa energetic dan penuh semangat
Hari ini perlu all-out, mesti!
Aku janji :)

I never knew nasyid songs would be this soothing
Patah Hati, Nota Cinta by Saujana
Ulang dengar; mungkin sepanjang hari ini, mungkin sampai esok, lusa dan hari seterusnya <3
Betapa berbaloinya pergi tengok Saujana Live in CH for Malam Inspirasi Seni (MIS) ^^,

Hati berbunga-bunga, mungkin ada taman dalam tu
Entah-entah ladang; ladang orkid mungkin?
Ladang teh macam Cameron Highlands? Tak tak, ladang teh tak cool :p

Kepada penggemar budak comel, sila tonton Speedy Scandal
Huang Gi Dong sangat comel, dah 2 3 hari angau nak cubit2 pipi Gi Dong
Intan, Gi Dong lagi comel dari anak kau sebab anak kau hensem. Hahaha :p
Bila entah nak jumpa baby hensem in person.. :(
Intan, datang la melawat aku kat UTP, boleh cubit-cubit baby hensem :p

And oh ya!
Awak makin hensem dan saya perlu masuk dalam peti sejuk so that tak caer. Saya pinang awak boleh? Hahaha. *Kidding kidding*

Hari ini perlu all-out. Mesti all-out.
Hari ini harus berbaloi. Tolonglah berbaloi-baloi!
Doakan aku kawan-kawan! :)

You Might Also Like

3 komen

  1. if tronoh tu sekangkang kera.. dah lama dah I sampai. Hhahaa..

    Menci. Cepat tunjuk muka siapa yg nak masuk dalam peti ais tuuuu. Cepat.. Eh.. Cerita apa ko cakap tu? Tak tau pun. The baby boy bukan hensem.. Tapi muka gatal. Hhaahaha.. Mommy dia memang kejam

    ReplyDelete
  2. haha.kalau umah ko dari sini sejengkal katak, cnfirm dah lama aku asek ulang-alik pegi umah kau.. :p

    tu Speedy Scandal, cite korea. sila download sekarang! haha. tak baek ckp anak mcm tu, kata2 seorang ibu tu doa taw, tp siyes la, bila dh besar sure hensem gila ur baby boy tu.. ;))

    ReplyDelete
  3. quote : awak makin hensem. kene masuk dlm peti sejuk supaya x cair.

    syazana says : gi pinang je.nnt i pon bole pinangkan. just that, takut family dia x paham la i cakap.kweng3..phm kot kan. bkn ssh pon. tol x?? hehee

    ReplyDelete