Atasi Masalah Kulit Rosak Dengan Vivix - Rawat Dari Sekecil-kecil Sel!

Assalamu'alaikum w.r.t

Setiap wanita idamkan kulit yang cantik tanpa cela. Namun, pendedahan terhadap persekitaran yang kurang bersih dan pengambilan makanan yang tidak sihat akan merosakkan kulit sedikit demi sedikit. Muka akan menjadi berminyak dan mula ditumbuhi jerawat. Kulit menjadi kering dan ditompokki jeragat. Kulit menjadi kusam dan mula hilang seri.



Baik jerawat, jeragat atau kusam, semua masalah kulit ini adalah sejenis radang. Radang pada sel ini juga dikenali sebagai inflamasi. Dalam entry kali ini, saya akan terangkan apakah kelebihan Vivix untuk kulit bermasalah.

Radang atau inflamasi kulit ialah kesan tindakbalas semulajadi kulit pada serangan luar atau dalam. Contohnya pigmen hitam semakin banyak ialah untuk melindungi kulit dari sinar UV. Tapi, ia dihasilkan dengan terlalu banyak menyebabkan kulit menjadi gelap dan berjeragat.


Puncanya, kesihatan sel kulit kita sangat lemah. Lemah bermaksud sel kulit tidak mempunyai cukup antioksidan seperti vitamin A, C dan E yang berfungsi untuk melawan serangan radikal bebas. Serangan radikal bebas akan merosakkan sel badan kita, seterusnya mengakibatkan pelbagai kesan buruk ke atas kesihatan badan kita.




antioksidan melawan radikal bebas daripada merosakkan sel tubuh


Adakah Vivix Mengandungi Antioksidan?

Ya, tentu sekali!
Malah, menjadi kelebihan Vivix untuk kulit bila ia mengandungi antioksidan yang paling berkualiti di dunia. Satu kajian klinikal sudah dibuat untuk membandingkan tahap perlindungan sel diantara Resveratrol (ramuan dalam Vivix), vitamin E dan vitamin C. 

Keputusannya, Resveratrol mampu melindungi kerosakan sel setinggi 95%. Diikuti dengan vitamin E 65% dan vitamin C 37%.


resveratrol sebagai antioksidan melawan kerosakan sel


Jadi vitamin manakah yang sepatutnya anda pilih ? Mestilah Vivix ! Sebab apa? Vivix mengandungi 10x resveratrol!


Bagaimana Vivix Melindungi & Merawat Kulit Bermasalah?

Sifat utama antioksidan untuk kulit ialah meneutralkan kesan tindakbalas kulit pada serangan seperti sinar UV, hormon tak stabil, bakteria dan sebagainya. Selain itu, antioksidan juga menghalang penimbunan radikal bebas.

Oleh itu, Vivix yang mempunyai 10 kali ganda lebih antioksidan dari produk lain di pasaran akan melindung dan merawat sel kulit dari rosak.


vivix mengandungi 10x ganda resveratrol

 

Kelebihan Vivix Untuk Kulit Kronik

Vivix Untuk Kulit Jerawat
Menurut Dr. Bowe, seorang pakar kulit dari New York, tahap antioksidan yang rendah selalu ditemui pada wanita yang menghadapi masalah jerawat. Jadi Vivix yang mempunyai tahap antioksidan tinggi dan berkualiti , akan menghalang punca jerawat.

Antara punca utama jerawat ialah hormon yang tidak stabil, minyak berlebihan dan keturunan. Punca - punca ini dapat diatasi oleh Vivix yang bertindak diperingkat paling asas iaitu sel.




Vivix Untuk Jeragat
Jeragat ialah sejenis inflamasi kulit. Asasnya, ia disebabkan oleh kesan radikal bebas. Radikal bebas yang berlebihan menyebabkan penghasilan melanin menjadi tidak normal.

Kulit akan bertindak balas secara semulajadi untuk melawan sinar UV. Pigmen gelap (Melanin) akan dihasilkan dengan lebih banyak. Terlebih banyak sehingga terjadinya jeragat. Jeragat akan menebal terutamanya di kulit yang terkena matahari. Ia kemudiannnya menjadi semakin kronik bila berlaku ‘sunburn’.

Oleh itu, pengambilan Vivix akan membantu mengawal lambakan radikal bebas pada kulit. Selain dari itu, resveratrol yang ada didalam Vivix juga diuji 95% dapat menghalang kerosakan sel yang menyebabkan jeragat. Ia  meneutralkan kesan sinar UV pada kulit. Jeragat yang gelap akan sembuh dan semakin cerah dengan cepat.



Vivix Untuk Kulit Kusam
Kulit kusam ialah masalah warna kulit yang pudar.  Kulit samaada semakin gelap atau pucat. Punca kulit kusam tidak jauh berbeza dengan jeragat iaitu cahaya matahari. Melanin yang dikeluarkan secara berlebihan menyebabkan kulit menjadi gelap.

Selain itu, warna kulit yang tak bermaya juga disebabkan oleh sel- sel yang tak bertenaga. Masalah kesihatan dan radikal bebas yang berlebihan sangat mengganggu kesihatan sel. Dan Vivix memang berfungsi untuk mengatasi punca- punca ini. Ini kelebihan vivix untuk kulit kusam.

Selepas pengambilan konsistan, anda akan dapat lihat perubahan yang menakjubkan. Kulit semakin cerah dan muda.


Testimoni Vivix Shaklee



testimoni vivix jerawat bernanah 



testimoni vivix jeragat dan kutil di muka



testimoni vivix jeragat

Baca:
Vivix Shaklee - Khasiat dan Keistimewaan Yang Pasti Buat Anda Teruja!
Vivix Shaklee - 4 Fungsi Luar Biasa untuk Merawat Sel dan Melawan Penuaan

Konsultansi Kulit

Sila hubungi Miza 0199363759 untuk konsultasi lanjut. 

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****
 

Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee? Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen