Nak Muka Berlubang Kembali Flawless? Ini Kisah Benar, Anda Wajib Baca!

Anda dah bertahun-tahun mencuba untuk hilangkan parut jerawat yang berlubang?


Dah macam-macam cara hilangkan parut berkawah / berlekuk yang anda cuba tapi masih tak ada hasil. Terlalu kecewa, anda seolah-olah sudah berputus asa.

Miza faham, betapa besar kesan muka berlubang kepada penampilan diri seseorang. 
Anda rasa sedih, rendah diri, tak berkeyakinan dan insecure.

rawat muka berlubang secara semulajadi



Sama macam seorang customer Miza ni, Miss A. Muka berlubang sejak dari darjah 6 (12 tahun). Sekarang dah masuk 28 tahun.

Bayangkan berapa lama Miss A menderita akibat muka berlubang. Bukan tak pernah ikhtiar, tapi tak jumpa produk yang sesuai. Miza yang dengar pun rasa sedih.

Tengok video ni untuk tahu kisah Miss A. Mungkin anda juga ada kisah yang sama.




Anda dah tengok video ni? Kisah Miss A sangat menakjubkan. Dia sendiri macam tak percaya muka yang berlubang semakin rata. Dan kulit semakin cerah dan tegang.

Seronok bukan main. Yelah, nanti naik pelamin takdelah malu sangat muka mekap tebal. Bila dah kulit dah flawless, mekap pun smooth dan boleh minimumkam mekap. Tak ada lah kulit jadi rimas dengan mekap.

Nak tahu rahsia Miss A anda kena tengok video ni sampai habis.
Nak dapatkan konsultasi dan cara makan yang berkesan seperti Miss A, klik icon di bawah.





Cara Rawat Parut Berlubang Yang Natural & Selamat

Mujurlah jumpa Miza, dan berkenalan dengan produk yang natural dan selamat. Dan kesan cepat hasil dari konsultasi yang berterusan dari Miza.

Anda lihat sendiri apa yang terjadi dengan muka Miss A lepas guna produk yang Miza cadangkan ni. (Klik link ni)


Disclaimer : Kesan mungkin berbeza ke atas individu
Nak kesan awesome macam Miss A, hubungi Miza 019-9363759 sekarang untuk Miza bantu hilangkan parut jerawat berlubang di muka anda! 


Jadi, sebagai pakar parut, Miza sangat rekemen anda rawat muka berlubang dari dalaman dan luaran. Kerana kesannya lebih awesome! Buktinya ada pada Miss A ni.

Bayangkan dengan penggunaan yang konsisten, kulit anda semakin flawless! Tak sabar kan?

Miza jamin, setiap hari anda akan belek muka depan cermin dan tersenyum melihat perubahan demi perubahan ke atas kulit anda.

Rawatan Dalaman Dengan Vitamin Semulajadi

Penjagaan dalaman paling penting jika nak kulit yang sihat dan flawless. Kerana 'You Are What You Eat' atau dalam bahasa Melayu, 'Anda Adalah Apa Yang Anda Makan'

Kulit yang sihat adalah kulit yang cukup nutrisi. Jadi, untuk dapatkan nutrisi terbaik untuk kulit anda, Miza syorkan anda ambil makanan tambahan seperti supplement semulajadi.

Ini adalah cadangan supplement untuk anda yang serius nak hilangkan parut berlubang dengan cepat tapi selamat. Dengan syarat, anda dapat bimbingan yang berterusan dan cara makan yang berkesan dari Miza



1. GLA Complex
  • Berfungsi untuk menstabilkan hormon berkaitan kulit.
  • Masalah hormon terjadi apabila umur semakin meningkat. 
  • Hormon androgen yang tidak stabil boleh mengakibatkan pengeluaran minyak berlebihan.
  • Minyak yang berlebihan akan menyebabkan jerawat naik seperti dibubuh baja.
  • Jerawat yang dipicit sendiri menggunakan tangan pula akan menyebabkan kecederaan pada tisu kulit dan menjadi radang
  • Jadi, saya mengesyorkan GLA Complex sebagai penstabil hormon dan antiradang anda kerana ia telah diuji berkesan oleh para saintis berwibawa.



2. Sustained Release Vita C Plus (500mg)
  • Berfungsi untuk kuatkan pertahanan kulit dari serangan radikal bebas, cepatkan sembuhan luka dan lebam akibat jerawat
  • Mengandungi glutathion yang bertindak mencerahkan kawasan gelap akibat parut jerawat dan mencerahkan seluruh tubuh
  • Menaikkan kolagen dalam badan secara semulajadi
  • Vitamin C paling canggih dengan teknologi sustained release, iaitu pelepasan secara berperingkat yang memastikan vitamin C kekal lama dalam badan



3. Energizing Soy Protein (ESP)
  • Mempercepatkan penyembuhan luka jerawat dan memudarkan parut akibat jerawat
  • Dibuat daripada Non GMO soya. Maksudnya ESP dibuat daripada soya yang selamat dan tidak diubahsuai. 
  • Kaya dengan isoflavones yang sangat baik untuk hormon
  • Meremajakan kulit dengan membentuk kulit baru yang cantik dan tegang
  • Merangsang penghasilan kulit dan otot, serta mengurangkan kedutan.
  • Jadi, ia membantu memberikan tona warna kulit sekata kepada pengguna.
  • Dan yang paling penting, ESP membantu menaikkan lekuk akibat kesan berlubang, menjadikan kulit muka halus-mulus dan gebu.



4. Collagen Powder
  • Bertindak mencerahkan kulit dan memudarkan parut hitam akibat jerawat
  • Menganjal dan menegangkan kulit, menaikkan kembali kesan lekuk akibat parut jerawat berlubang
  • Shaklee Collagen Powder sangat halus dan senang diserap oleh badan. 
  • Berat molekul collagen Shaklee adalah 1 000 dalton manakala molekul collagen jenama lain adalah 300 000 dalton. Banyak kan beza?
  • Apabila badan senang serap, lagi cepat kesan parut jerawat hilang di muka dan muka jadi lebih cerah dan gebu. 
  • Dan semestinya lebih jimat sebab semua collagen diserap ke dalam badan, tak membazir keluar ikut perkumuhan



5. Vivix
  • Vivix adalah produk Premium Shaklee yang khusus untuk anti-aging.
  • Anti-aging ni meliputi kulit licin, tegang, cerah dan bebas daripada masalah kulit seperti jeragat, jerawat dan parut berlubang
  • Vivix berfungsi membaiki sel yg rosak akibat jerawat dari peringkat DNA
  • Mengandungi 13 kali ganda antioksidan untuk melawan serangan yang merosakkan kulit
  • Vivix adalah cara Short Cut untuk menghilangkan parut jerawat berlubang dengan berkesan. 



6. Alfalfa Complex
  • Sejenis herba detoks darah untuk buang toksin akibat salah guna produk. 
  • Produk yang tinggi bahan kimia akan meresap masuk ke dalam darah dan menjadi punca masalah kulit dan penyakit lain


Rawatan Luaran Dengan Skincare Semulajadi

Kebanyakan skincare yang ada di pasaran tak mampu untuk timbulkan kesan kawah pada muka. 

Namun berbeza dengan Youth Skincare. 
Inilah satu-satunya skincare yang terbukti mampu menaikkan kesan lekuk pada wajah anda akibat parut berlubang

Apa yang istimewanya Youth Skincare? 





1. Luminous Gel Oil Cleanser
• 3 dalam 1, tidak mengandungi sabun dan tidak berbuih, mempunyai pH yang seimbang
• Pembersih muka ini mengandungi campuran vitamin yang dipaten, polifenol dan alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya
• Bahan utama: Vital Repair+, Ekstrak Anggur Muscadine, Ekstrak Alga Hijau



2. Perfecting Skin Toner
• Membebaskan kulit anda dari sel kusam dan ejen pencemar persekitaran
• Berfungsi untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal berpaten
• Bahan utama: Vital Repair+, Ekstrak Anggur Muscadine, Ekstrak Alga Hijau 



3. Youth Activating Serum
• Menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel
• Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex
• Mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal
• Bahan utama: YOUTH Complex dengan Apple Stem Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A Berkapsul 



4. Age Defense Moisturiser - SPF 50
• Melindungi kulit dari sinaran UV matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB
• Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh
• Bahan utama : SPF 50, Vital Repair+Complex, Ekstrak Anggur Muscadine



5. Advanced Renewal Night Cream
• Ekstrak Alga Marin, Anggur Muscadine dan Lotus Japonicus serta antioksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa sedang tidur
• Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah
• Bahan utama: Vital Repair+Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus



6. Radiance C+E
• Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel rasberi membantu untuk menegang, mencerah, mengurangkan kehadiran garis halus dan kedutan
• Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan
• Kapsul berasaskan tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulakan tanpa pengawet
• Bahan utama : 20% vitamin C tulen, Vitamin E, Rasberi


Testimoni Parut Berlubang Hilang & Kulit Semakin Pulih

Gabungan rawatan dalaman dengan vitamin semulajadi dan rawatan luaran dengan skincare yang penuh khasiat dari Youth membuktikan parut berlubang kembali rata tanpa rawatan laser. 

Anda lihat sendiri perubahan yang mereka dah rasakan. 
Anda sendiri pun pasti dapat rasakan perubahan yang sama jika dapat bimbingan dari Miza :)











Dapatkan Segera Dari Pakar Parut Anda

Hubungi Miza 0199363759 untuk order dan konsultasi berpanjangan dari Miza. Miza bantu anda dapatkan kulit yang flawless.

Sebagai pengguna bijak, anda tentu akan beli dari pakar parut yang mampu bimbing anda dari muka berlubang sampai jadi rata.


You Might Also Like

8 komen

  1. Saya ada parut lama. Boleh hilang ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribuan terima kasih berminat

      Parut lama pun boleh hilang.. dengan syarat dapat konsultasi dan cara makan yang betul dari Miza..

      Encik boleh hubungi Miza di 019-9363759 atau tinggalkan nombor telefon, Miza akan segera hubungi encik :)

      Delete
  2. CEPATNYA ..
    teruja untuk dapatkan.. puan boleh bantu saya masalah jerawat berlubang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribuan terima kasih berminat
      Miza akan bantu puan dapatkan kulit licin dengan produk ni

      Puan hubungi Miza 019-9363759 untuk konsultasi seterusnya

      Atau puan tinggalkan nombor telefon, Miza hubungi puan secepat mungkin

      Delete
  3. Saya dah cuba macam- macam produk. Betul ke produk ni boleh bantu selesaikan masalah parut berlubang sy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribuan terima kasih berminat

      Miza yakin produk ini yang terbaik untuk bantu masalah parut berlubang puan. Miza bantu puan dari awal sampai puan nampak sendiri perubahan di kulit puan :)

      Puan hubungi Miza 019-9363759 untuk konsultasi seterusnya

      Atau puan tinggalkan nombor telefon, Miza hubungi puan secepat mungkin

      Delete
  4. Salam,lelaki boleh pakai tak untuk hilangkn patut jerawat ni?.Boleh tak wassap sy,0173543520(Afiq).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam afiq
      Boleh pakai.. dah wasap afiq ☺️

      Delete