Masalah Haid Tak Teratur Kembali Normal dan Jerawat Makin Berkurangan

Assalamu'alaikum w.r.t

Ada masalah period tak teratur?
Kitaran haid menjadi panjang dan kadang-kadang haid tidak datang?
Susah tentukan waktu subur dan peluang hamil semakin tipis?

Wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur berkait rapat dengan masalah kesuburan. Apabila kurang subur, usaha untuk mendapat cahaya mata menjadi sukar.

Hal ini kerana masalah kesuburan berkaitan dengan hormon. Apabila hormon kacau, segala benda dalam badan juga akan menjadi kacau. Bukan setakat sukar mendapat anak, tetapi masalah jerawat, stress dan masalah kesuburan lain turut menjengah.

Penting untuk betulkan keadaan hormon yang kacau dulu sebelum berikhtiar cara lain kerana hormon lah punca masalah kesuburan.

Baca: 
Khasiat dan Keistimewaan GLA Complex 
Testimoni GLA Complex Shaklee

Testimoni Period Kembali Normal Dan Jerawat Berkurangan Dengan Produk Shaklee


***************

Haid tak teratur kembali normal dan jerawat hilang
Testimoni masalah period tak teratur kembali normal dan masalah jerawat berkurangan


TESTIMONI 008: KHAIRIAH ZAINOL ABIDIN

Assalamualaikum.

Kisah cinta Kay bermula bila Kay menghadapi masalah period yang tidak teratur, dan jerawat naik mendadak disebabkan hormon yang tak seimbang dan resdung sejak sekolah menengah. Kulit muka kusam dan tidak ceria..,tidak sekata...

Kay mula ambil shaklee pada 2013 setelah berhabis beribu jugak rasanya jika dikumpulkan ketika membeli pelbagai produk dan ke SPA untuk menangani masalah ini.

Alhamdulillah.. sejak ESP dijadikan minuman harian dan tidak pernah skip makan GLA,AlFALFA,B Complex,Vita C. Period Kay walaupun lambat untuk kembali normal seperti wanita lain.. Kay pernah jugak rasa nak stop makan selepas setahun takde perubahan.. tapi upline bagi semangat n teruskan makan. Katanya.. ada yg makan 3 tahun baru period ok. Kay tawakkal sahaja.. berharap bulan2 berikutnya.. period cantik.. alhamdulillah.. memang betul.. sekarang hampir setahun juga.. period Kay dh datang tiap bulan,kulit berjerawat semakin lama semakin kurang,parut2 makin pudar.. Simptom2 resdung juga semakin surut. Kalau tak.. kay memang rajin selsema sepanjang tahun.. berbulan bulan.. selsema tak berhenti.

Alhamdulillah. Syukur.. walaupun lambat kenal shaklee.. Kay dah tekad takkan cuba produk lain lagi.. InsyaAllah.. doakan Kay dapat menimang cahayamata pula selepas ini.. Terima Kasih semua. ^_^.


***************


Konsultasi Kulit

Hubungi Miza 0199363759 untuk order vitamin Shaklee dan konsultasi kulit cantik yang berkesan.

Jaminan Miza - cara makan yang betul dan servis tiptop untuk pelanggan Miza :)
Baca: Konsultasi Tip Top (Klik sini)


*****


Shaklee Independent Distributor
Nor Amizah Azid
SID 1237984 (Mohamed Afiq)
0199363759

Ingin menjana pendapatan bermodal rendah dengan Shaklee?
Sertai Miza dalam group rahsia Miza untuk mengetahui bagaimana Miza menjana pendapatan dari rumah. Bimbingan diberikan sehingga berjaya mencapai pendapatan yang diingini.

You Might Also Like

0 komen